Volkswagen планує зробити Skoda конкурентом недорогих Hyundai і Kia
Volkswagen планує зробити Skoda конкурентом недорогих Hyundai і Kia

Концерн планує збільшити диференціацію серед своїх брендів VW, Skoda і Seat - просуваючи Seat на ринок, одночасно зосереджуючи Skoda на таких конкурентів, як Hyundai, Kia і Dacia.

«У майбутньому ми хочемо чіткіше керувати ідентичністю нашого бренду. Seat може представляти ще більш емоційні автомобілі, про що свідчать його моделі Cupra. Skoda могла б більш інтенсивно обслуговувати ринки Східної Європи, а також клієнтів, які шукають функціональність ще більш інтенсивно », - заявив керівник автомобільної стратегії VW Group Майкл Йост в інтерв'ю.

Результат нової стратегії може означати зростання цін на моделі Seat в порівнянні з брендом VW. Це також означало б, що Seat може стати конкурентом бренду Alfa Romeo компанії Fiat Chrysler Automobiles, за бажанням колишнього голови VW Фердинанда Піха.

Skoda вибрала б висококласні варіанти, наприклад обробку салонів з алькантари. Бренд буде більше орієнтуватися на раніше запущені ринки, особливо в Східній Європі, де Hyundai, Kia і Dacia знизили частку ринку VW Group.

Основна марка VW також отримає зміни, особливо щоб переконатися, що її лінійка не конфліктує з іншими брендами. «Ми дуже уважно вивчаємо можливі збіги в портфелях продуктів всіх брендів. Наприклад, ми не будемо випускати Tiguan Coupe на європейському ринку », - сказав Йост.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі