Незважаючи на свій потенціал, адитивний друк поки не зробив великого впливу на індустрію автомобілебудування. Volkswagen і Hewlett-Packard обіцяють зробити прорив в 3D металевих запчастин і довести, що ця технологія буде дуже корисною для масового виробництва.
Близько року тому компанія Hewlett-Packard представила рішення для великого і середнього бізнесу - 3D-принтер по металу HP Metal Jet. Він годиться як для друку дрібних деталей задумчивої форми, так і для масового виробництва великих запчастин. Ціна апарату - $ 400 000.
Нещодавно компанія продемонструвала, що створені нею принтери Metal Jet 3D здатні за розумний час виготовити достатню кількість деталей. На честь випуску першого серійного електромобіля VW - ID.3 - HP надрукувала 10 000 металевих модельок машини, які роздавали як сувенір гостям на церемонії в Цвіккау, Німеччина. Незабаром Metal Jet займеться більш серйозною роботою.
Перший етап у співпраці компаній - використання 3D-друку для створення елементів конструкції автомобілів наступного покоління. Партнери сподіваються підвищити обсяг виробленої продукції і перейти від друку прикрас автомобіля до виготовлення більш важливих деталей.
Кінцева мета співпраці - виробництво 50-100 тисяч деталей в рік, повідомляє HP. Спочатку це будуть рукоятки для важеля перемикання швидкостей і кріплення дзеркал, а згодом - металеві елементи, які отримали всі необхідні сертифікати безпеки.