В Осло тестуються електротаксі нового типу
В Осло тестуються електротаксі нового типу

Електромобілі поступово захоплюють все більше прихильності у користувачів як альтернативний варіант транспортного засобу в усьому світі. Тому не дивно, що технології їх ефективного використання покращуються з кожним днем. Так, в столиці Норвегії, місті Осло, будуть встановлені спеціальні асфальтні площадки для підзарядки електромобілів-таксі, відтак вони зможуть використовувати їх для швидкої підзарядки своїх авто під час очікування нового клієнта, курсуючи по місту. Зарядки мають бути швидкі та зручні у використанні.

Дана ініціатива була висунута безпосередньо адміністрацією міста Осло, яка вже давно звернула увагу на той аспект, що велика частина електромобілів-таксі підлягає простоюванню на спеціальних майданчиках в очікуванні клієнтів - і скооперувавшись з фінською енергетичною компанією Fortum, що спеціалізується на розробці спеціальних енергетичних рішень, вирішила встановити спеціальні зарядні станції, які будуть безпосередньо підключатися до електромобілів і тим самим заряджати їх акумулятор до 75 кВт за раз.

Що є показником цілком збалансованим і достатнім для того, щоб в короткий час обслужити якомога більше електромобілів. Крім того, влада Осло відзначила, що така ініціатива дозволить залучити ще більше уваги до проблеми використання традиційного газового і бензинового транспорту, так як до 2023 року влада планує остаточно позбутися від нього і таким чином скоротити до нуля вироблення шкідливих емісій і вихлопів від транспорту.

Стає зрозуміло, що при такому підході влада норвезької столиці може в досить короткий час вирішити проблему з перевантаженістю вулиць і в той же час надати таксі-компаніям швидкий і якісний спосіб забезпечувати підзарядку для їх електромобілів. Залишається лише чекати остаточного завершення даного проекту і спостерігати за громадською думкою і динамікою його зміни - проте за прогнозами він виразно точно буде позитивним.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі