В Ізраїлі створили революційну платформу для будь-яких електромобілів
В Ізраїлі створили революційну платформу для будь-яких електромобілів

На думку глави і засновника REE Даніеля Бареля, традиційне розуміння рульового управління, моторів, трансмісії і підвіски вимагає повного переосмислення - занадто революційного, щоб воно виходило від гігантів автоіндустрії.

Команда ізраїльського стартапу REE, зібрана Барелем, розробляє повністю модульну, надгнучку платформу електромобіля. Її можна буде використовувати для будь-якого типу транспорту - від машинки для гольфу до 10-тонного тягача або потужного позашляховика. Щоб звільнити місце в салоні, всі механічні функції - від рульового управління до моторів, трансмісії, гальм і охолодження - перенесені в модулі кожного відсіку для колеса.

Кожне колесо кріпиться на легкому ободі, з'єднаному через надкомпактну підвіску і систему управління з мініатюрним електромотором і трансмісією. Жоден елемент не вимагає прямого механічного або гідравлічного втручання від водія. Все управляється електронікою - датчики кожного колеса направляють інформацію в єдиний мозок системи.

Модулі, за словами Бареля - основа такого підходу. Так, є кілька типів підвісок: пасивна, напівактивна, активна. Є чотири різних види рульового управління на вибір. Все пов'язано через запатентовану коробку передач.

Як буде виглядати кожен колісний модуль повністю залежить від завдань автомобіля. В одній конфігурації вийде електричний спорткар, який набирає 100 км / год за три секунди. В іншій - позашляховик з повністю активною підвіскою.

Крім модульності і компактності, конструкція нової платформи базується ще на двох стовпах - енергоефективності (щоб максимально збільшити дальність пробігу електромобіля) і легкості.

«Є і економічний фактор, - пояснив Барель в інтерв'ю New Atlas. - Найдорожча частина у виробництві автомобілів - це платформа, її розробка та затвердження. Це коштує мільярди і займає роки. У кожного виробника є від двох до шести готових платформ і дві-три в розробці. Тут входимо ми і запитуємо: «Що якщо вам потрібна всього одна?».
Перший прототип компанія виготовила п'ять років тому, а тепер співпрацює з Mitsubishi, Musashi, Linamar, Tenneco і NXP, а також іншими автовиробниками. Перші машини, створені за технологією REE, повинні з'явитися на ринку в 2023 році.

Восени минулого року Volkswagen представила власну платформу для електрокарів I.D. Chassis, на базі якої випустять кілька популярних моделей.

REVIEW №71 (27.06.19) За рік удвічі
REVIEW №71 (27.06.19)

За рік удвічі

Дивитися далі