Через п'ять років кожна шоста машина в країні повинна бути електрокаром, а до 2030 року - кожна третя. При цьому в 2017 році в Індії було продано всього 2 000 електромобілів. Зате в країні є такий екзотичний транспорт, як електрорікша.
Через п'ять років 15% автомобілів на дорогах Індії будуть електричними. Про це заявив міністр транспорту країни Нітін Гадкарі на конференції Асоціації індійських автовиробників в Нью-Делі. Щоб досягти цієї мети, уряд країни має намір ввести масштабну програму підтримки ринку електромобілів і машин на альтернативних видах палива, повідомляє Reuters.
Раніше прем'єр-міністр країни Нарендра Моді говорив, що Індія здійснить ще більш амбітний план: 30% електрокарів на дорозі до 2030 року.
Правда, яким чином програма буде реалізована, не зовсім зрозуміло. Якщо в Китаї «електрифікацію» транспортного сектора проводять за допомогою системи пільг і субсидій, то в Індії все поки що обмежуються голослівними заявами.
«Чистий транспорт на відновленій енергії - наша головна зброя в боротьбі зі зміною клімату, - упевнений Моді. - Ми повинні стати чемпіонами в реалізації ідеї «чистих кілометрів».
Минулого тижня кількість проданих в усьому світі електричних авто досягло чотирьох мільйонів екземплярів, більше третини з яких припадає на Китай.
В Індії за минулий рік було продано всього 2000 електромобілів. За даними Bloomberg NEF, максимум, чого країна може досягти до 2030 року - це 7% електрокарів на міських дорогах.
Автовиробники, проте, серйозно зацікавилися новим ринком, що розвивається. Якщо країна введе таку ж систему пільг і субсидій, як свого часу зробив Китай, то стане не менш привабливою для інвесторів з усього світу.
У найближчі пару років Toyota представить одразу кілька нових моделей, а Suzuki і зовсім оголосила, що буде тестувати в Індії 50 електричних прототипів, пише Mashable. До 2030 компанія збирається продати 1,5 млн електрокарів, щоб зберегти свої 50% ринку.
Альтернативою автомобілів на викопному паливі можуть стати і електричні триколісні рикші, концепт яких запропонував індійський виробник Mahindra Electric. Вони коштують недорого, підходять для міських доріг і швидко заряджаються.
На електричних рикшах вже зараз доставляють вантажі з першого в Індії магазину IKEA. На них зручно добиратися в такі райони, де звичайній машині важко проїхати по вузьких і звивистих вулицях. Заряджати електротрицикл будуть від 4000 сонячних панелей, які розмістили на даху магазина.