З 1 травня 2018 року всі нові автомобілі, що продаються в Північній Америці, йдуть з відеореєстратором в стандартній комплектації. Стандарт був введений постановою Міністерства транспорту США в 2014 році, хоча Пітер Курдок, заступник генерального адвоката з «Advocates for Highway & Auto Safety», заявив, що зусилля по створенню цього стандарту почалися ще тоді, коли Джордж Буш був президентом. «Нам треба було буквально 10 років, щоб оснастити ними машини», - сказав Курдок журналу «Car and Driver».
Тепер адвокати і інші групи з безпеки споживачів хочуть оснастити всі автомобілі іншими передовими технологіями безпеки, такими як автоматичне екстрене гальмування (AEB) з попередженням фронтального зіткнення, моніторинг «сліпих зон» і попередження про виїзд зі смуги руху. Двадцять автовиробників зобов'язалися зробити AEB в стандартній комплектації до 2022 року. Ця технологія відома у багатьох модельних лінійках автовиробників, серед яких лідирують Mercedes-Benz, Volvo і Toyota.
Проте зацікавлені особи хочуть, щоб ці системи з'явилися в автомобілях раніше. Посилаючись на дані Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS), група заявляє, що моніторинг заднього трафіку з автоматичним гальмуванням зменшує кількість зіткнень на 62 відсотки, AEB з попередженням фронтальних зіткнень - на 50 відсотків, а моніторинг «сліпих зон» зменшує кількість нещасних випадків на 14 відсотків, тоді як попередження про схід зі смуги руху скорочує кількість аварій на 11 відсотків.