У cерпень 2015 року, вперше за всю історію України всі заводи автомобільної галузі не випустили жодного легкового автомобіля. Навіть у найважчі і кризові роки подібних прецедентів ще не було. Нинішній серпень став найгіршим для автовиробників, принаймні про це свідчать дані Асоціації "Укравтопром".
І якщо черкаський завод "Богдан" і кременчуцький КрАСЗ стоять вже не перший місяць, то зупинка ЗАЗу і "Єврокару" привели до нульових виробничих показників. Запорізький автозавод ледве вдалося запустити в середині весни після тривалого простою, він випустив 1 765 автомобілів і в серпні зупинився. Для "Єврокар" зупинка також стала плановою і пов'язана зі слабким внутрішнім ринком.
Вже не перший місяць простоюють і автобусні заводи. Так, обидва підприємства Корпорації "Еталон" (БАЗ і ЧАЗ) не випускали в серпні продукцію. Випускали автобуси в Мелітополі, Часовому Ярі, Черкасах. Але показники не втішні: зусиллями всіх заводів все одно справили на 44% менше, ніж рік тому.
Більш менш стабільне становище лише у КрАЗа, який за місяць випустив 134 вантажівки, більшість з яких для армії. Але обсяги виробництва і у КрАЗа невеликі, у порівнянні з минулим роком це на 8,9% більше. Завод може випускати набагато більше, але навіть від держави замовлення йдуть стороннім виробникам.
2015 став для українського автопрому "чорним" роком. Так мало Україна ще не випускала. І якщо в ситуацію не почне втручатися держава або щодо стимулювання виробництва, або по стимулюванню авторинку, автопром може повністю зникнути. У серпні вже стало зрозуміло, що Україна може повністю лишитися виробництва легкових автомобілів вже скоро.