У Німеччині в рамках проекту Maxitherm винайшли новий спосіб обігріву електромобілів, що дозволяє на 30% знизити витрату енергії.
Автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння невідома проблема нагріву салону, проте власники електричних моделей знайомі з нею вже дуже добре, особливо в зимовий час.
Адже для нагріву електромобіля необхідна додаткова енергія, яка досить сильно знижує заряд акумулятора.
Німецькі вчені за допомогою Європейського союзу працюють над альтернативною системою обігріву салону електромобілів. Її суть полягає в спеціальній технічній тканині, яка складається з провідних і непровідних електричних волокон. Тканина впроваджується в конструкцію автомобіля, зокрема, під дах, килимки і в сидіння, і здатна знизити споживання енергії на обігрів салону на 30%. Також завдяки системі в салоні автомобіля можна забезпечити температуру, при якій ви будете почувати себе максимально комфортно.
В даний час система проходить тестування в Німеччині. Розробка буде доступна в серійних автомобілях, однак які саме - невідомо.
Як раніше повідомляв Autogeek, любителі електромобілів провели цікавий експеримент, головним завданням якого було дізнатися який з електрокарів є найбільш пристосованим до використання в холодну пору року.