У Китаї розробили потужну зарядку для електромобілів
У Китаї розробили потужну зарядку для електромобілів

Електромобільний зарядний пристрій має потужність 900 кВт, що сьогодні є найбільш високим показником.

У Китаї презентували систему високошвидкісної зарядки електромобілів потужністю 900 кВт, що є логічним розвитком національного стандарту GB / T.

Про це, як пише ЦТС, повідомляє enkorr з посиланням на elektrovesti.

На сьогоднішній день це найпотужніша зарядна станція в світі.

Найбільш очевидна відмінність нової зарядної системи від існуючих - спеціальний електричний роз'єм, що разюче відрізняється від японського CHAdeMO і європейського CCS. Крім того, китайська розробка має максимальну потужність, що досягає 900 кВт.

Щоб досягти такої потужності, інженери-розробники підняли верхню планку робочої напруги і сили струму (1500В і 600А відповідно). Це забезпечило сумісність з електричними транспортними засобами різних класів: легковими та вантажними електромобілями, складською технікою, електробуси і т.д.

Нова система дозволяє значно прискорити процес зарядки батарей великої ємності. Особливо, коли мова йде про далекі поїздки з заїздами на спеціалізовані електрозарядні станції.

В Україні найбільшого поширення набули такі типи зарядних пристроїв для електромобіля:

CHAdeMO - специфікація зарядки електромобільних батарей. Потужність на пістолеті може досягати 62,5 кВт (500 В / 125 А). Стандарт і обладнання були розроблені японськими компаніями Tokyo Electric Power Company, Nissan, Mitsubishi and Fuji Heavy Industries (виробник легкових автомобілів Subaru). Синонім: IEC 62196 Type 4. Сумісна з європейської CCS (Combined Charging System) і Tesla Supercharger.

Назва торгової марки є похідною від японської фрази O cha demo ikaga desuka ( "Як щодо чашечки чаю?" - натяк на можливість швидко зарядити батареї EV). Електромобілі з запасом ходу близько 120 км на станціях даного типу можна зарядити за 30 хвилин. Найближчим часом очікується поставка на ринок надшвидких ЕЗС CHAdeMO потужністю 400 кВт.

TYPE 2 - тип електромобільної розетки потужністю то 3 до 50 кВт. Версія, модифікована компанією Tesla, має потужність до 120 кВт. Широко використовується в Європі. Синоніми: Mennekes, SAE J3068 (США, 3-фазне виконання для мережі змінного струму), GB / T 20234.2-2015 (Китай).

CCS (Combined Charging System) - універсальна система постійного і змінного струму. Дозволяє заряджати електромобілі, оснащені розетками Type 1 і Type 2. Типи: CCS 1.0 - до 80 кВт, 400 В / 200 А; CCS 2.0 - до 350 кВт, 200-1000 В / 500 А (параметри для зарядних станцій постійного струму). Підтримується автомобільними компаніями Jaguar, Volkswagen, General Motors, BMW, Daimler, Ford, FCA, Tesla, Hyundai / KIA.

TYPE 1 (J1772) - американо-японська специфікація, що описує параметри однофазних зарядних станцій змінного струму (AC Level 1 - до 1,92 кВт; AV Level 2 - до 19,2 кВт) і станцій постійного струму потужністю до 90 кВт з робочою напругою від 200 до 450 В (J1772-2009). У виконанні DC Level 3 обладнання типу J1772 може забезпечувати максимальну потужність до 240 кВт (200-600 В / до 400 А, постійний струм). Синонім: J plug.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі