Toyota спорудила вантажівку на водневих паливних елементах
Toyota спорудила вантажівку на водневих паливних елементах

Toyota є одним з небагатьох автовиробників, які розробляють транспортні засоби на паливних елементах.

Тепер компанія подвоює свої амбіції, представивши новий проект - вантажівка «Project Portal 2.0». Він позиціонується як «великий стрибок до майбутнього вантажних автомобілів з нульовою емісією» та являє собою водневу технологію Class 8, яка ґрунтується на успіху оригінального «Project Portal», представленого в минулому році.

Project Portal 2.0, побудований з використанням декількох компонентів, отриманих від Mirai, є одним з перших у світі важких вантажівок з нульовим рівнем викидів. Дальність його руху на одній заправці перевищує 482 км, що на 161 км більше оригінального тягача. Це було досягнуто без негативного впливу на продуктивність, тому Project Portal 2.0 має потужність 670 к.с. і 1 325 Нм крутного моменту.

Крім збільшеного діапазону, Project Portal 2.0 більш універсальний, ніж оригінальний автомобіль, оскільки оснащений спальної кабіною, що робить його більш відповідним для далеких поїздок. Toyota каже, у моделі є «унікальна комбінація блоку паливних елементів, яка ще більше збільшує простір кабіни без збільшення колісної бази».

Завдяки цим змінам, за словами автовиробника, Project Portal 2.0 «більш комерційно життєздатний», ніж оригінальний тягач. У той час як компанія змовчала про виробничі плани, в Toyota підкреслили необхідність вантажівок з нульовим рівнем викидів, заявивши, що в портах Лонг-Біч і Лос-Анджелес працюють більше 16 000 таких транспортних засобів. Очікується, що до 2030 року їх кількість зросте до 32 000.

Презентація Project Portal 2.0 пройшла незабаром після того, як агентство Reuters повідомило, що Toyota хоче виробляти більш доступні транспортні засоби на водневих паливних елементах, включаючи легкові автомобілі і кросовери. У статті говорилося, що Mirai наступного покоління прийде на початку 2020-х років і, ймовірно, буде мати більш потужну і компактну систему водневих паливних елементів.

Про наступний Mirai відомо не багато, але, як вважають, автомобіль може мати збільшений діапазон - 700 - 750 км, який до 2025 року може підвищиться до 1000 км.

За повідомленнями, крім наступного покоління Mirai, Toyota планує запустити асортимент інших транспортних засобів на водневих паливних елементах, включаючи вантажівки і позашляховики. Очікується, що ці моделі будуть запущені близько 2025 року, до них можуть приєднатися комерційні автомобілі.

 

 

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі