Компанія Peugeot додала в гаму ліфтбека і універсала 508 заряджаючого від мережі силову установку Hybrid, а в асортимент паркетника 3008 - систему Hybrid4. По пристрою вони максимально близькі один до одного, але тільки Hybrid4 є повнопривідним. Електричний повний привід на сімействі 508 - залишається під питанням.
Повний привід за рахунок електродвигуна ззаді в Peugeot освоєний давно. Того разу передня вісь наводилася тільки від ДВС, задня - електромотором. У новій системі (показаний 3008-й) електромотори є і спереді і ззаді. Вони, як і батарея, відзначені синім, а зеленим - ДВС і бак.
Попередній гібрид 3008 був дизель-електричним і не заряджаються від розетки. Тепер концепція змінилася. Під капотом паркетника варто бензиновий турбомотор 1.6 PureTech (з комбінованим стартером-генератором) з віддачею в 200 "конячок". Він сполучений з «автоматом» e-EAT8, до якого прибудований 110-сильний електродвигун. Від використовуваного на звичайних Peugeot «автоматів» цей відрізняється ще й заміною гідротрансформатора на мокру багатодискову муфту. Електромотор здатний приводити передні колеса і при зупиненому ДВС, і разом з ним, додаючи до 60 Н • м тяги.
Тепер і 508, і 3008 - заряджаючі гібриди. Тягова батарея розміщена під сидіннями другого ряду і не впливає на багажник. Відрізняється ємність: 11,8 кВт • год (в системі Hybrid) і 13,2 кВт • год (на Hybrid4). Без запуску ДВС модель 508 PHEV долає 40 км по циклу WLTP або 50 км в NEDC. Гібридний 3008-й: 50 км по WLTP або 60 км по NEDC.
Модуль задньої підвіски багатоважеля кросовера отримав вбудований електромотор з інвертором і редуктором. Його максимальна потужність аналогічна переднього електродвигуна - 110 к.с. Через особливості розподілу енергії віддача ДВС і двох електродвигунів не складається повністю. Проте, сумарна потужність системи Hybrid4 досягає 300 л.с., що дозволяє паркетнику прискорюватися з місця до сотні за 6,5 с. В електричному режимі модель може використовувати як передній електромотор поодинці, так і обидва електромотора (електричний 4WD). На електротязі можна їхати зі швидкістю до 135 км / год, вище підключиться ДВС.
Кросовер 3008 Hybrid4 може бути тільки в одній комплектації - GT (тут з'явилися адаптивний «круїз» з функцією Stop & Go і натуральний сірий дуб в обробці разом з алькантарою Greval Grey). А ліфтбек 508 і універсал 508 SW дають вибір: установку Hybrid можна отримати в комплектаціях Allure, Allure Business, GT Line і GT.
Взагалі, у кожної згаданої гібридної моделі режимів руху чотири. Перші три однакові і у 3008-го, і у 508-го: Zero Emission (тільки передній електромотор), універсальний Hybrid і Sport (повна віддача всіх компонентів). Четвертий різниться. У кросовера 3008 Hybrid4 це 4WD (тобто добавка заднього електродвигуна в роботу), а на побратимах 508 / 508SW c системою Hybrid це Comfort. У ньому силова установка знаходиться в гібридному режимі, а ще адаптивні амортизатори переходять на комфортну програму.
На приборі замість тахометра з'явився вимірювач потужності, який показує як витрачається енергію, так і запасається при гальмуванні. На центральному екрані - графіка розподілу енергії і купа пунктів меню, що дозволяють дізнатися витрата пального і електроенергії, запас ходу тільки на батареї і повний, координати зарядних станцій.
Через кілька місяців в асортимент 3008-го додасться і спрощений гібрид без заднього модуля електроприводу. Така система повторює представлену на 508-му: під капотом стоїть той же самий мотор 1.6 PureTech, тільки налаштований на 180 к.с., а поруч з ним - та ж сама коробка e-EAT8, поєднана з 110-сильним електромотором. Комбінована віддача установки - 225 к.с., а її викиди вуглекислого газу в циклі WLTP складають менше 49 г / км.
В обох гібридах (508 і 3008) гальмівна система i-Booster дозволяє їздити «в одну педаль», по можливості повно використовуючи регенерацію енергії при уповільненні або на спуску (функція Brake активується клавішею «Shift and Park by wire»).
У гібридах нового покоління є функція e-SAVE, що активується через меню на сенсорному екрані. Вона зберігає недоторканий запас електрики в батареї для подальшого використання, наприклад, в зонах з нульовими викидами або незадовго до чергового візиту до розетки. Обсяг цього НЗ можна вибрати: на 10 км шляху, на 20 км - або зарезервувати всю батарею повністю. Поповнити акумулятор можна за сім, чотири години або за годину і сорок п'ять хвилин, в залежності від типу зарядної станції. На ринок заряджаючі гібриди 3008 і 508 вийдуть восени 2019 року. У російському представництві групи PSA Драйву розповіли, що інформації про можливу появу цих версій у нас поки немає. Але зате точно відомо, що ми отримаємо звичайний ліфтбек 508 нового покоління.