Не секрет, що зйомка рекламних роликів - досить трудомісткий процес. Найбільше складнощів виникає через фізичну доступність автомобіля конкретної модифікації. Британська студія The Mill створила електромобіль Blackbird, покликаний полегшити зйомку автомобільних відеороликів.
Машина здатна змінювати свої розміри і пропорції, що дає їй можливість «перетворюватися» в будь-яку модель за допомогою комп'ютерної графіки. У компанії говорять, що їм вдалося вирішити одне з найскладніших моментів в автомобільній рекламі. «Вперше ми отримали можливість знімати будь-який автомобіль без його фактичної наявності», - зазначено в повідомленні The Mill.
На корпусі розташовані точки прив'язки, які допомагають накласти за допомогою CG-технологій на відзнятий матеріал вигляд справжнього автомобіля - по суті, доповнена реальність. Крім цього, на своєрідний баггі встановлена HDR-камера з кутом огляду 360 ° і стабілізацією для побудови віртуальної карти навколишнього простору - дуже цінний матеріал для подальшої комп'ютерної обробки сцени. Інформація також дозволяє візуалізувати інтер'єр автомобіля, що рухається. Крім того, студія створила AR-додаток, за допомогою якого можна наочно спостерігати віртуальний автомобіль в цьому оточенні.
Передова розробка авансом завоювала визнання кінематографістів, отримавши премію «Золота інновація» на Каннських левах. Тепер режисери і продюсери рекламних роликів з нетерпінням чекають її появи на знімальному майданчику - адже Blackbird замінить собою дорогі і рідкісні машини, що ризикують зазнати пошкоджень.