Skoda почала приймати попередні замовлення на електромобілі CITIGOe iV і VISION iV в Норвегії
Skoda почала приймати попередні замовлення на електромобілі CITIGOe iV і VISION iV в Норвегії

Skoda почала приймати замовлення на свої перші дві електричні моделі в Норвегії. Перші електричні моделі Skoda створені на базі платформи MEB - CITIGOe iV і Vision iV, і вони вже знаходяться в розробці. Замовники, які бажають отримати пріоритет в списках замовлень, повинні будуть заплатити аванс в розмірі 5000 крон (майже 520 євро).

Чеська компанія потім відніме депозит з остаточного платежу або відшкодує його повністю, якщо зацікавлена ​​сторона скасує замовлення. Як тільки Skoda почне фактичний попередній продаж, замовлення можна буде переглядати і обробляти через сайт. Ціни на новинки ще не вказані.

Skoda, що належить Volkswagen, надала в CITIGOe iV практично ту ж технологію, що і VW e-Up і Seat Mii electric. Електричний міський автомобіль приводиться в рух електродвигуном потужністю 60 кВт. Крутний момент становить 210 Н⋅м. Маленький електромобіль розганяється від 0 до 100 км / год за 12.5 секунд, а максимальна швидкість досягає 130 км / ч. Акумулятор складається з 168 елементів і має ємність 36,8 кВт⋅ч. Згідно діапазону WLTP, запас ходу на одному заряді складає до 265 км. Завдяки вбудованому зарядному пристрою 7,2 кВт від мережі змінного струму електромобіль можна зарядити до 80% протягом 4 годин. Цей процес може бути набагато швидшим з зарядним пристроєм постійного струму на 40 кВт, що використовує роз'єм CCS Combo 2, завдяки йому зарядка акумулятора до 80% займає близько години.

Vision iV з'явиться на ринку в 2020 році. Технічні характеристики взяті з концепції Skoda, представленої на Женевському автосалоні в березні: чотиридверний кросовер-купе оснащений двома електродвигунами з вихідною потужністю 225 кВт. Встановлені на передньому і задньому мостах, вони перетворюють Vision iV в повнопривідний автомобіль, який здатний розвивати швидкість до 180 км / год на пікових швидкостях. Згідно діапазону WLTP, запас ходу на одному заряді спортивного концепту Škoda становить до 500 км. Це стало можливим завдяки літій-іонному акумуляторі з рідинним охолодженням ємністю 83 кВт⋅ч, встановленому в нижній частині автомобіля, який може бути заряджений до 80% за 30 хвилин.

REVIEW №71 (27.06.19) За рік удвічі
REVIEW №71 (27.06.19)

За рік удвічі

Дивитися далі