Світові продажі SKODA в травні виросли на 1,5% до 92500 одиниць. Таким чином, цей травень став найкращим за всю 120-річну історію марки.
SKODA домоглася приросту в Західній і Центральній Європі, Китаї та Індії. Нова Fabia стрімко набирає популярність серед клієнтів. Обсяг продажів цієї моделі в Європі збільшився на 35,3%.
У Західній Європі зростання продажів SKODA в травні склав 1,9% до 38600 авто. У Німеччині, другому найсильнішому ринку марки в світі, де SKODA продовжує залишатися абсолютним лідером серед інших брендів-імпортерів, приріст склав 0,9%. Клієнтам було передано 14 тисяч автомобілів. SKODA також досягла зростання в Іспанії (2400 авто, + 34,7%), Італії (1600, + 25,7%), Швеції (1500, + 28,8%), Ірландії (400, + 26,0%) і Португалії (400, + 48,5%). У Східній Європі в травні SKODA реалізувала 7000 автомобілів. Частка марки в регіоні виросла до 4,6%. Двозначний приріст зафіксовано в Румунії (900, + 30,8%), Казахстані (500, + 85,8%) та Боснії (200, + 50,0%).
SKODA знову демонструє чудові показники в Центральній Європі. У травні продажі марки в регіоні збільшилися на 13,5% до 15 тисяч автомобілів. За перші п'ять місяців поточного року частка ринку марки виросла до 21,5%, в порівнянні з 20,3% за аналогічний період минулого року. У Чехії продажі виросли на 24,2% до 7200 одиниць. SKODA досягла зростання в Польщі (4400, + 11,1%), Словаччині (1600, + 10,9%) та Словенії (600, + 21,5%).
Чеська марка продовжила посилювати свої позиції в Китаї. Травневі продажі збільшилися на 1,8% до 23600 авто. Особливим успіхом користується модель Octavia - тільки в травні її продажі зросли на 69,4%.
В Індії реалізовано 1300 автомобілів SKODA, що на 46,2% більше, ніж у травні минулого року. Бренд домігся суттєвого приросту в Туреччині (2200, + 75,5%), Ізраїлі (1900, + 38,2%), Єгипті (900, + 169,1%) і Австралії (400, + 10,1%).