Електричний кросовер Audi e-tron оснастять «віртуальними» бічними дзеркалами. Камери запропонують в якості опції на тих ринках, де вони дозволені законодавчо. Завдяки невеликим розмірам вони знижують лобовий опір і зменшують шум при русі автомобіля.
Зображення з камер буде виводитися на OLED-дисплеї, розташовані між дверима і передньою панеллю. Всього передбачено три режими відображення інформації: шосе, поворот і парковка. Їх можна перемикати за допомогою інтерфейсу MMI.
Ще однією особливістю Audi e-tron стане адаптивна пневмопідвіска: на швидкості понад 120 кілометрів на годину вона буде опускати кузов на 26 міліметрів. Також кросовер отримає повністю закрите плоске днище і активний повітрозабірник з двома рухомими заслінками. Вони перенаправляють повітряні потоки для охолодження компонентів електричної силової установки або гальм.
З урахуванням поліпшення аеродинамічних характеристик зроблені також 19-дюймові колісні диски і покришки моделі. Завдяки цьому коефіцієнт аеродинамічного опору становить лише 0,28, а запас ходу в циклі WLTP - 400 кілометрів.
Детальної інформації про кросовер поки що немає. Відомо лише, що він отримає блок літій-іонних акумуляторів ємністю 95 кіловат-годин і зможе заряджатися на 150-кіловатних зарядочних станціях.
Серійний електрокросовер покажуть в Брюсселі влітку. Коштувати новинка буде мінімум 80 тисяч євро (на дві тисячі дешевше дизель-електричного гібрида Q7 e-tron). Для порівняння, Tesla Model X P100D обійдеться в 132 тисячі євро.