Влада країни вже прийняли правила ЄС, згідно з якими кожен електрокар повинен створювати штучний шум в якості міри безпеки для сліпих
Міністр економіки Швейцарії Доріс Лютхард зустрілася з представниками електроенергетики і автомобільної індустрії, щоб обговорити, як Швейцарія може збільшити кількість нових електромобілів на дорогах країни.
Уряд сподівається збільшити частку реєстрації нових електромобілів з сьогоднішніх 2,7% до 15% до 2022 року, при цьому, за заявою Федерального департаменту навколишнього середовища, стимулювання покупок за рахунок субсидій, як в інших країнах, не є для Швейцарії підходящим варіантом.
З усіх доступних пільг, залишиться тільки звільнення від податку на автомобілі, також уряд продовжить підтримувати розширення зарядної інфраструктури та фінансуватиме інформаційно-просвітницькі кампанії по електромобілям, орієнтовані на місцеві муніципалітети і широку громадськість.
Серйозність наміру збільшити число електромобілів в країні, говорить те, що влада Швейцарії вже прийняли правила ЄС згідно з якими, кожен електрокар повинен створювати штучний шум в якості міри безпеки для сліпих. З 2019 року на електромобілях повинна бути встановлена акустична система, яка виробляє шуми двигуна через водонепроникні зовнішні динаміки. Ця вимога буде також застосовуватися до автомобілів на паливних елементах і гібридних автомобілів.
Нагадаємо, з початку року Україна "обнулила" ставки податків на розмитнення електромобілів. Тепер щодня в середньому 20 українців пересідають на машину з електродвигуном. Для порівняння, в 2017 році в країні щодня реєстрували сім машин на електротязі.
В Україні мінімум через 5-7 років планується налагодити власне виробництво електрокарів, обіцяє міністр інфраструктури Володимир Омелян.
А до 2035 року кожен четвертий автомобіль в Україні буде електричним, прогнозує Центр Разумкова.
Тим часом в Європі число електромобілів перевалило за мільйон.