«Швидше, ніж заправитися»: кабель зі штучним інтелектом зарядить електромобіль за 5 хвилин
«Швидше, ніж заправитися»: кабель зі штучним інтелектом зарядить електромобіль за 5 хвилин

Повільна швидкість поповнення заряду акумулятора - один з головних чинників, що гальмують поширення електричного транспорту. Канадська компанія GBatteries придумала, як прискорити цей процес без шкоди для батареї і безпеки.

Зазвичай прискорена зарядка чинить руйнівну дію на батарею - її здатність утримувати заряд згодом падає. До того ж, перегрів батареї може стати причиною загоряння. Канадська компанія GBatteries розробляє систему швидкої зарядки, яка вирішує ці проблеми шляхом послідовних мікроімпульсів постійно мінливого струму. Алгоритми штучного інтелекту стежать за повним опором батареї і іншими факторами, і визначають, коли посилати імпульс і з якою напругою, щоб акумулятор не постраждав, розповідає New Atlas.

«Наша технологія дозволяє визначити поріг, за яким починає відбуватися необоротна хімічна реакція, і ми заряджаємо батарею так швидко, як можемо, за допомогою імпульсу, не переходячи за цю межу, а потім зупиняємося, щоб повторити процес знову і знову», - пояснив співзасновник компанії Тім Шерстюк.

За задумом, ця технологія повинна працювати зі звичайними літій-іонними акумуляторами. Всі необхідні електронні компоненти є в продажу, потрібно тільки підключити їх або до зарядника, або до заряджаючого пристрою. Крім того, потрібно буде адаптувати алгоритми ШІ, щоб вони найкращим чином відповідали хімічному складу конкретної моделі батареї.

Розробники сподіваються, що надалі їх винахід дозволить електромобілям заряджатися за 5 -10 хвилин, в залежності від потужності станції.

Втім, це станеться не раніше ніж через п'ять - сім років. Такий звичайний цикл розробки автомобіля. Плюс якийсь час піде на підтвердження ефективності технології.

Всього за чверть години обіцяють заправити звичайний електрокар сонячні станції зарядки, створені датськими фахівцями. В основі конструкції - модулі-дерева з залізобетонним стовбуром і кроною з сонячних панелей.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі