Революційні батареї для електромобілів запустили у виробництво
Революційні батареї для електромобілів запустили у виробництво

На думку багатьох експертів, на сьогоднішній день потенціал літій-іонних акумуляторів для автомобілів вже вичерпано, і майбутнє - за твердотільними батареями. Про те, що твердотільні батареї - вже не мрія, а винайдений продукт, було кілька повідомлень, але, поки ще нікому не вдавалося налагодити їх серійне виробництво.

І ось, схоже, з'явився перший претендент, китайська компанія, яка запевняє, що запустила першу виробничу лінію по серійному випуску твердотільних батарей.

Компанія під назвою Qing Tao Energy Development Co. - це стартап, організований при університеті Цінхуа, одному з найбільш технологічних вищих навчальних закладів Китаю.

За повідомленнями офіційних китайських ЗМІ, в першу в світі виробничу лінію по серійному випуску твердотільних батарей було інвестовано 1 млрд. юанів ($ 144 млн.). Виробництво розташоване в Східному Китаї, в місті Куньшань, і поки здатне щорічно випускати батарей сукупної ємності до 100 МВт * год. До 2020 року обсяги випуску планують наростити до 700 МВт * год.

Керівник проекту, Nan Cewen стверджує, що компанія Qing Tao Energy Development Co. вже веде переговори відразу з декількома автовиробниками про контракти з постачання твердотільних батарей для електромобілів і плагін-гібридів. Повідомляється, що розробнику вдалося домогтися в своїх акумуляторах щільності енергії «більше 400 Вт-ч / кг» (для порівняння літій-іонні акумулятори останнього покоління мають ємність енергії не більше 300 Вт-ч / кг).

Звичайно, до тих пір, поки світові автовиробники не підтвердять свою співпрацю з даною китайською компанією, до цієї інформації варто ставитися скептично. До того ж, поки невідомо, які ціни і технічні характеристики цих твердотільних батарей.

Та й початкові обсяги запущеного виробництва - 100 МВт * год - дуже невеликі. Завдяки їм в рік можливо буде забезпечувати акумуляторами не більше 2000 електромобілів. Однак, вже тільки те, що хтось починає випуск подібних елементів, може говорити про старт нової ери електромобільності.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі