Renault запускає систему зберігання енергії від акумуляторів електромобілів
Renault запускає систему зберігання енергії від акумуляторів електромобілів

Група Renault, європейський лідер в області електричної мобільності, оголосила про запуск «Advanced Battery Storage», стаціонарної системи зберігання енергії, розробленої виключно з акумуляторів електромобілів.

Вона буде мати ємність не менше 60 МВт • год, що робить її найбільшою серед всіх раніше побудованих в Європі подібних систем. Перші об'єкти системи будуть зведені у Франції і Німеччині на початку 2019 на трьох ділянках. Це заводи Renault в Дуе і Клеоне, а також колишня вугільна електростанція на землі Північний Рейн-Вестфалія. Потужність сховища буде поступово збільшуватися з часом, поки в ньому не буде зібрано 2000 акумуляторів від електромобілів. На цьому етапі система досягне або, ймовірно, перевищить 60 МВт • год, що рівноцінно щоденному споживанню міста з 5000 домашніх господарств.

Система призначена для компенсації різниці між споживанням і виробництвом електроенергії в певний час з метою збільшення частки поновлюваних джерел в енергетичній системі. Це означає підтримання балансу між пропозицією і попитом на послуги електромережі шляхом інтеграції різних джерел енергії зі змінними в часі виробничими потужностями. Найменший розрив між споживанням і виробництвом запобігає порушення, які можуть впливати на стабільність місцевої частоти струму (50 Гц).

«Наше рішення про стаціонарному зберіганні має на меті компенсувати цей розрив: у певний час воно буде надавати свої резерви до точки виникнення дисбалансу в мережі, щоб зменшити його вплив», сказав Ніколас Шотт (Nicolas Schottey), директор програми Групи Renault «New Business Energy» .

Допомагаючи підтримувати баланс сітки, стаціонарна система зберігання підвищить економічну привабливість низьковуглецевих енергій. Ця стаціонарна система зберігання побудована з використанням зібраних в контейнери акумуляторів електромобілів. В системі застосовуються акумулятори вторинного використання, а також нові акумулятори, які зберігаються для їх подальшого використання в якості стандартних змінних компонентів під час післяпродажного обслуговування.

«Ця унікальна конструкція дозволить системі Advanced Battery Storage миттєво поглинати або віддавати в мережу потужність 70 МВт. Ця висока потужність в поєднанні з високою ємністю нашого рішення дозволить ефективно реагувати на всі основні запити до мережі », пояснює Ніколас Шотт.

Тісна співпраця з партнерами

Займаючи місце піонера і лідера в сфері електричної мобільності в Європі, Groupe Renault виходить за рамки своєї ролі як виробника автомобілів, щоб за допомогою своїх партнерів стати гравцем в розумних електричних і енергетичних екосистемах.

В рамках програми «Advanced Battery Storage» Groupe Renault об'єднала кілька гравців, серед яких La Banque des Territoires, Mitsui Group, Demeter (через le Fonds de Modernisation Ecologique des Transports) і The Mobility House.

Про розумну електричну екосистему

Розумна підзарядка регулює підзарядку автомобіля відповідно до потреб користувачів і поставки електроенергії в мережу. Підзарядки досягає максимального рівня, коли поставки електроенергії перевищує попит, особливо під час піку виробництва поновлюваних джерел енергії. Зарядка припиняється тоді, коли попит на електроенергію перевищує пропозицію мережі, що призводить до оптимізації поставки місцевої відновлюваної енергії.

Завдяки зворотному зарядженню, автомобілі здатні передавати електроенергію в мережу під час піків споживання. Крім розумної зарядки, електромобілі також служать тимчасовими накопичувачами енергії.

Після завершення терміну служби джерелом харчування для транспортних засобів акумулятори електромобіля як і раніше здатні зберігати значну кількість енергії. Компанія Renault може використовувати цю енергію в менш вимогливих умовах, особливо для стаціонарного зберігання енергії. Сьогодні, надаючи акумуляторам друге життя, компанія Renault може охопити весь спектр потреб в зберіганні енергії від окремих будинків до офісних будівель, фабрик, шкіл і багатоквартирних будинків і навіть підзарядці електромобілів.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі