POSCO зосередиться на випуску матеріалів для електромобілів
POSCO зосередиться на випуску матеріалів для електромобілів

Сталеварний гігант POSCO з Південної Кореї і його філії зосереджують свої бізнес-можливості на розробці і виробництві сталевих і несталевих матеріалів для електромобілів, прагнучи відродити своє колишнє лідерство на ринку матеріалів для цього сегмента промисловості.

За словами POSCO, з понеділка компанія збільшує свою виробничу потужність з виробництва легких сталевих пластин і виробів для шасі електромобілів, рам кузова і двигунів, в той час як POSCO Chemtech і POSCO ICT працюють над матеріалами батарей і інфраструктурою зарядки, відповідно. Це відповідає новій обіцянці голови POSCO Чой Чжун-ву довести частку групи на світовому ринку матеріалів для зберігання енергії до 20% до 2030 року.

Провідною пропозицією компанії POSCO для виробників електромобілів є її надміцна сталь Giga Steel, яка витримує більше 100 кг навантаження на квадратний міліметр. Застосовуючи надміцну сталь, автовиробники можуть знизити вагу шасі до 30% від існуючих однакових розмірів. В даний час різні марки, включаючи Toyota, Volkswagen і General Motors, використовують Giga Steel для свого шасі.

Іншим основним матеріалом є неорієнтована електротехнічна сталь Hyper. Електротехнічна сталь володіє високими магнітними і електричними властивостями і широко використовується для двигунів та інших машин, що обертаються, а також для трансформаторів.

Двигуни електромобілів виготовляються шляхом складання магнітів, сердечника двигуна та інших деталей. Ядро двигуна відповідає за перетворення електричної енергії в енергію обертання і проводиться шляхом складання електричних сталевих листів. POSCO заявила, що її сталь Hyper на 30% менше втрачає енергії в порівнянні з існуючими електротехнічними виробами, що дозволяє робити листи більш тонкими. POSCO підвищила річну потужність з виробництва сталі Hyper до 160 000 тон у 2017 році, чого достатньо для виробництва 2,6 млн двигунів електромобілів.

Для акумуляторів електромобілів компанія POSCO недавно оголосила про плани по будівництву заводу, який зможе виробляти до 50 000 тонн катодних матеріалів на рік до 2022 року. Додаючи до 12 000 тонн річної потужності заводу POSCO E & M, компанія зможе виробляти 62 000 тон катодних матеріалів на рік, які можуть використовуватися для батарей на мільйон електромобілів.

POSCO Chemtech, відповідальний за анодні матеріали, ще один ключовий матеріал для акумуляторних батарей, розширив своє виробництво в березні і здатний виробляти 16 000 тон анодних матеріалів на рік. POSCO ICT є найбільшим приватним оператором в сфері електропостачання в Європі, обслуговуючи більше 3000 зарядних пристроїв по всій країні. POSCO ICT заявила, що планує експортувати свою інфраструктурну платформу в Коста-Ріку та Узбекистан, які представить електромобільну галузь в найближчому майбутньому.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі