Станції швидкої зарядки обіцяють усунути головний недолік електричних автомобілів: нікому не подобається годинами чекати, поки вони «заправляються». Але існуюча технологія занадто дорога, громіздка і дуже незвична. Схоже, Porsche вдалося вирішити всі ці проблеми.
Porsche представила проект модульної «піт-стоп» електрозаправки, яка зробить зарядні станції на 800 вольт набагато більш зручними та доступними, пише Engadget. Замість того, щоб встановлювати все необхідне обладнання в одне приміщення, автовиробник створив так звані FlexBoxes - трансформаторні системи розміром 120 × 120 × 130 см, кожна з яких бере на себе частину функцій і може знаходитися на відстані один від одного.
Система складається з трансформатора, PowerBox - модуля, який перетворює змінний струм в постійний, і CoolingBox - модуля, що забезпечує охолодження електроніки за допомогою рідини.
Стандартні станції швидкої заправки складаються з цих же компонентів, але можуть працювати тільки в єдиному просторі. Конструктори Porsche досягли того, що модулі можна розміщувати на відстані в 200 метрів один від одного, і система все одно буде зберігати 95% ефективності звичайної станції. При цьому, кожен модуль PowerBox надає доступ до двох пунктів зарядки. Це робить систему ефективніше і дешевше в експлуатації.
Головна перевага модульних зарядних станцій в тому, що їх легко інтегрувати в будівлі. Наприклад, можна розмістити основне обладнання з торця магазину, а клієнти будуть бачити тільки зарядні стовпчики на парковці. Для невеликих станцій є опція ComboBoxes, яка об'єднує всі модулі в єдину систему.
Більш того, для заправок, підключених до недостатньо потужніх електромереж, передбачені ChargeBoxes - накопичувальні акумуляторні батареї ємністю від 70 кВт * год для одного пункту зарядки на 160 кВт до 140 кВт * год - для двох пунктів.
Акумулятори автоматично поповнюють запас енергії в проміжках між заправкою електрокарів.
Porsche поки не називає точну дату початку продажів «піт-стоп» електрозаправок, але до кінця 2019 року обіцяє побудувати в США мережу з 500 станцій швидкісної зарядки електрокарів. Теоретично, на деяких з них можуть використовувати цю розробку.
В такому випадку, там можна буде зарядити перший повністю електричний спорткар від Porsche, який отримав назву Taycan. Електрокар оснащений двигуном на 600 л. с. і батареєю, одного заряду якої вистачить на 500 км. Прямий конкурент Tesla Model S надійде в продаж в 2019 році і буде коштувати від $ 75 000.