Німецька компанія Porsche спільно з японською корпорацією JVC Kenwood інвестували 80 млн доларів в швейцарську фірму WayRay, яка розробила принципово нову технологію відображення інформації, передає Популярна механіка.
Швейцарці придумали універсальну проекційну систему для будь-яких автомобілів, яка здатна відображати на вітровому склі об'єкти доповненої реальності, видимі як водієві, так і пасажирам.
Проекційна система з технологією доповненої реальності здатна перетворити мізерні підказки навігатора в картинку з гоночного симулятора прямо на вітровому склі: з трасою, точками гальмування, швидкістю руху і часом кола.
В реальних умовах система також може показувати пробки, аварії, перекриття, ремонти, парковки та інші дорожні обставини, з якими водії стикаються.
З моменту заснування в 2012 році компанія WayRay привернула вже більше 100 млн доларів інвестицій і тепер збирається відкрити фабрику в Німеччині, де і будуть проводитися проекційні системи.