Петербурзький завод Toyota збільшив локалізацію до 30%
Петербурзький завод Toyota збільшив локалізацію до 30%

ТОВ «Тойота мотор» планує виробити за 2014 36500 автомобілів, що на 2,2% більше, ніж у минулому році, сказано в матеріалах компанії. З початку листопада на підприємстві почалося виробництво оновленої моделі Toyota Camry і відкрилися цеху штампування кузовних деталей і виробництва пластикових деталей, повідомляє прес-служба ТОВ «Тойота мотор». Інвестиції в проект - 2,7 млрд руб. У 2016 почнеться виробництво другої моделі - Toyota RAV4. Із запуском нових цехів штампування кузовних деталей і виробництва пластикових деталей в листопаді 2014 рівень локалізації виробництва петербурзького заводу досяг 30%, повідомила представник ТОВ «Тойота мотор». У травні 2014 він становив 15%.

За домовленістю адміністрації міста з «Тойота мотор» цього року рівень локалізації на заводі повинен становити 30%, до 2018 р цей показник підніметься до 50%, повідомив вчора під час відвідин заводу губернатор Петербурга Георгій Полтавченко. У «Тойота мотор» такий прогноз не підтверджують, уточнюючи, що «підприємство буде докладати зусиль до подальшого підвищення рівня локалізації».

На запит «Ведомостей» про постачальників «Тойота мотор» не відповіла. За даними гендиректора «Auto-Dealer-СПб» Михайла Чаплигіна, Toyota Boshoku, Michelin і AGC Glass Russia спільно забезпечують компанії 10% локалізації, а основна маса автокомпонентів надходить з Японії та США.

Нові постачальники прийдуть на завод до виробництва Toyota RAV4 і всі вони вже визначені, впевнена представник Національної асоціації виробників автокомпонентів в СЗФО Майя Свиридова: «До виробництва нової моделі завод приступає тільки при сформованому пулі постачальників». За її оцінкою, на визначення постачальника зазвичай необхідно півтора-два роки. «Тойота мотор» підвищить частку закупівель у постачальників з Росії, Казахстану і Білорусії, вважає Свиридова.

Якщо завод буде використовувати місцеву сировину, рівень локалізації може бути істотно підвищений, вважає гендиректор заводу автокомпонентів Gestamp Володимир Березанський. «Тойота мотор» поки не зверталася в Gestamp з пропозицією про співпрацю, додає він.

Рівень в 50% Чаплигін вважає цілком реальним для «Тойоти» з урахуванням майбутнього збільшення потужності заводу: «Для постачальників, які готові приходити в регіон виключно на" Тойоту ", важливо, щоб обсяг виробництва автомобілів на заводі був не менше 100 000 машин - тоді проект буде прибутковим ».

За його словами, «Тойота» у виграшному становищі порівняно з іншими виробниками бізнес-седанів: «Компоненти, що дають найбільші обсяги, поставляються з Японії, з початку року ієна виросла по відношенню до рубля приблизно на 15%, що менше долара або євро».

Головна проблема локалізації для всіх компаній - невеликі обсяги виробництва, говорив в інтерв'ю «Відомостям» в листопаді гендиректор ТОВ «Ніссан Менуфекчурінг рус» Дмитро Михайлов. Локалізація на заводі Nissan, за його словами, - 39%. Продукція заводу Hyundai на 46% укомплектована місцевими деталями. Петербурзькі заводи Toyota, GM, Nissan і Hyundai за дев'ять місяців цього року, за даними «Auto-Dealer-СПб», випустили 272 700 легкових автомобілів, що на 5% менше, ніж за аналогічний період 2013.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі