У грудні 2017 року Норвегії продажу електромобілів і заряджають гібридів вперше зрівнялися з продажу зі звичайними машинами, що працюють на бензині і дизельному паливі.
За даними Норвезької асоціації власників електромобілів, в останній місяць 2017 року через всіх проданих в країні нових авто 27,5% становили електромобілі, 22,5% - гібриди з можливістю підзарядки від електромережі. Авто з електродвигунами також зайняли перші 7 рядків у списку машин, які в 2017 році мали найбільший попит серед норвежців. У першій трійці - Volkswagen e-Golf, BMW i3 і гібридна Toyota RAV4. Найпопулярніша машина без електробатареї - Skoda Octavia в бензиновому і дизельному варіантах - виявилася лише на 8-му місці.
В цілому по норвезьким дорогах зараз їздить трохи більше 200 тис. автомобілів з електричними двигунами, з яких 140 тис. - електромобілі, 60 тис. - "підзаряджених" гібридів. Це більше 7% всіх приватних пасажирських авто в королівстві.
За кількістю працюючих на електриці автомобілів на душу населення Норвегія вже давно займає перше місце в світі. Такі значні показники забезпечило поєднання ряду факторів. Основний з них - масштабна державна програма, здійснювана з 1990-х років, яка передбачає різноманітні пільги як для продавців, так і для покупців автомобілів, що завдають мінімальної шкоди навколишньому середовищу. Даються взнаки також високі доходи, а відповідно і купівельна спроможність жителів країни.
Автомобілі, які не викидають в атмосферу шкідливих речовин, з 1990 року ввозяться в Норвегію безмитно, а їх покупці не повинні платити ні ПДВ, ні великий збір, зазвичай стягується при придбанні нових авто. За ціною електричні автомобілі здатні конкурувати з аналогічними моделями, оснащеними двигунами внутрішнього згоряння. Економія для купують "зелену" машину норвежців на цьому не закінчується: вони не повинні платити збори на магістралях, можуть безкоштовно користуватися поромами і паркуватися на муніципальних стоянках, а також вільно використовувати виділені смуги для громадського транспорту.