Peugeot розробив інноваційні рекламні білборди, здатні виробляти електрику для зарядних станцій електромобілів.
Електромобілі будуть заряджати шумом
Інновація являє собою установку більше 1500 п'єзоелектричних елементів, які сприймають вуличний шум і перетворюють його в електроенергію, що надходить в зарядні термінали. Звідти її можуть брати підключені до мережі електромобіля, заряджаючи свої батареї.
Рекламні щити, що виробляють енергію з шуму, стануть частиною кампанії з просування нового Peugeot e-208, який виходить на європейський ринок в 2019 році. Про те, скільки білбордів буде встановлено і в яких країнах вони з'являться, французький автовиробник не повідомляє. Як не говорить і про технічні характеристики цих щитів.
Прем'єра електромобіля Peugeot e-208 відбулася в лютому 2019 року. Компактний хетчбек отримав 136-сильний електромотор і батарею на 50 кВт⋅ч, що забезпечує запас ходу до 340 км без підзарядки. Від побутової електромережі машина повністю заряджається за 16 годин, від фірмового Wall Box потужністю 11 кВт і трифазного ланцюга - за 5 годин 15 хвилин, а більш потужні міські термінали дозволять за півгодини зарядити батарею на 80%.