Нова технологія Continental знижує викиди NOx на 60%
Нова технологія Continental знижує викиди NOx на 60%

Нова технологія Super Clean Electrified Diesel, розроблена шинним гігантом Continental, здатна знизити викиди дизельного двигуна на 60 відсотків, може стати ключем до того, що «у дизельного палива є майбутнє». Британські журналісти отримали можливість зазирнути всередину і дізнатися, як це працює.

Інженери компанії Tech Continental сконструювали електрифіковану систему подальшої обробки вихлопних газів, здатну знизити викиди NOx в реальному водінні майже на дві третини. У компанії заявляють, що вже обговорюють з автовиробниками впровадження цієї технології.

Ключем нової системи є каталітичний нейтралізатор з електричним нагрівом, який використовує 48-вольтову систему. Йоханнес Дрехсел, інженер-розробник Continental пояснив: «Замість звичайного каталітичного нейтралізатора, який покладається на двигун, щоб довести його до робочої температури, наш каталізатор спирається на електричний нагрів від 48-вольтової системи».

«Оскільки він використовує електроенергію, а не двигун, каталізатор нагрівається набагато швидше, що дозволяє більш ефективно боротися з викидами NOx».

Дрехсел зазначив, що деякі проточні каталізатори з електричним нагрівом засновані на 12-вольтової системі, але 48 вольт здатні нагрівати каталізатор набагато швидше. Компанія також модифікувала інші компоненти обробки вихлопних газів. Наприклад, ін'єкція розчину сечовини AdBlue в потік газів проводиться безпосередньо, без використання спеціального змішувача.

Continental модифікував існуючий Volkswagen Golf для роботи на 48-вольтовій системі замість звичайних 12 вольт. І провів тестування своєї технології у відповідності до вимог майбутніх випробувань на реальні викиди RDE, в якому отримав 60-процентне зниження рівня NOx, трьох-відсоткове скорочення викидів СО2 і 4-процентне підвищення паливної економічності.

«Дизельне автомобілі будуть продовжувати відігравати певну роль, але в майбутньому вони повинні бути чистими. Ця технологія допоможе їм в цьому», - сказав Дрехсел. 

Журналісти змогли випробувати модифікований Golf на тестовій трасі Continental в Німеччині. Ззаду була встановлена ​​портативна система вимірювання викидів (PEMS). Під час випробувального заїзду, де автомобіль розганяли до швидкостей автострад, був зареєстрований викид NOx в межах 69 г/км, що значно нижче допустимих норм Євро 6 80 г/км.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі