Нова стратегія продажів Volkswagen: 28 млн електромобілів до 2028 року, більше половини з яких - в Китаї
Нова стратегія продажів Volkswagen: 28 млн електромобілів до 2028 року, більше половини з яких - в Китаї

Volkswagen Group продовжує ділитися амбітними планами глобальної електрифікації бренду. На цей раз концерн представив глобальний план збуту своєї продукції до кінця 2028 року, за яким сукупні продажі повністю електричних автомобілів на базі платформи MEB, як очікується, досягнуть 28 млн автомобілів.

Дані цифри це вже переоцінка плану, оскільки раніше компанія заявляла про показники в 22 млн автомобілів. Згідно з новою стратегією, до 2025 року п'ята частина всіх продажів Volkswagen Group припадатиме на глобальні продажі електромобілів.

Цілі продажів електромобілів виглядають наступним чином:

2025 рік: продавати 1,5 млн електрокарів щорічно під брендом Volkswagen і 3 млн електромобілів щорічно під брендами входять в Volkswagen Group (20% від загального обсягу продажів);

2028 рік: 28 млн сукупних продажів електрокарів Volkswagen Group, половина з яких буде продана в Китаї.

2020 рік стане ключовим для електричної мобільності в Китаї, як і для Volkswagen. Цього року завод SAIC Volkswagen в Антінг і завод FAW-Volkswagen в Фошань почнуть випускати електромобілі на базі MEB з річною продуктивністю близько 600 000 автомобілів чистого виробництва «Зроблено в Китаї». До 2025 року місцеве виробництво електромобілів має бути розширено до 15 різних моделей різних марок. А до 2035 року половина всіх проданих автомобілів повинна бути оснащена системами електроприводу (NEV).

На додаток до збільшення числа електромобілів в парку, акцент також робиться на ресурсозберігаюче виробництво. До 2025 року всі китайські заводи повинні виробляти на 30% менше викидів на один транспортний засіб і в рівній мірі економити енергію і воду.

У минулому році бренд Volkswagen продав у цілому більше 80 000 електромобілів і плагін гібридів по всьому світу, а сукупний показник склав 250 000 з початку продажів електрифікованих автомобілів.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі