Японська автомобілебудівна компанія Nissan Motor Co. в понеділок оголосила про початок виробництва першого електромобіля, призначеного спеціально для китайського ринку.
Очікується, що нова модель на основі дозволить Nissan підвищити продажі в Китаї.
Електромобіль на основі компакт-кара Sylphy збирається на заводі спільного підприємства Nissan і Donfeng на півдні Китаю. У наступному році Nissan розраховує вивести на ринок більш бюджетну версію.
За оцінками Nissan, до 2022 року третина автомобілів компанії, що продаються в Китаї, буде працювати на електриці.
Китай, який є світовим лідером з продажу автомобілів, набуває все більшої значущості для японських автовиробників, які будують плани випуску машин як з бензиновими, так і електричними двигунами з урахуванням особливостей китайського ринку.
США все ще залишається найбільшим закордонним ринком для трьох провідних японських автоконцернів - Toyota, Nissan і Honda, проте значимість таких продажів поступово знижується, в тому числі з-за торгової політики адміністрації американського президента. Якщо тенденція не зміниться, продажу японських автомобілів в Китаї незабаром обженуть обсяги збуту в США.
У 2017 році Nissan продала в США 1,59 млн автомобілів, в Китаї - 1,52 млн, для Honda китайський ринок склав 28% міжнародних продажів проти 30% на американському ринку. У Toyota розбивка виглядає дещо інакше: в США продажі становили 2,43 млн машин, а в Китаї лише 1,29 млн.