На Міжнародному Автосалоні в Женеві представлений Nissan IMx KURO, тим самим відбувся європейський дебют концептуального електричного кросовера IMx.
Kuro (що по-японськи означає «чорний») створений на базі концепт-кара IMx, вперше показаного на Токійському автосалоні в жовтні 2017 року. Тепер він отримав нову чорну обробку інтер'єру і коліс, модернізовану радіаторну решітку і оригінальний темно-сірий колір кузова.
IMx KURO дає уявлення про майбутнє стратегії Intelligent mobility, визначаючи погляди Nissan на те, що служить джерелом енергії для автомобілів, як вони рухаються і як інтегруються в життя суспільства. Інноваційний концепт-кар покликаний посилити взаємозв'язок водія з автомобілем - як з довіреним, надійним партнером, що забезпечує більш безпечні, зручні і захоплюючі поїздки.
Ще одне нововведення Nissan IMx KURO - реалізація новаторської технології Nissan Brain-to-Vehicle - B2V. Система B2V сприймає і аналізує сигнали, що надходять від мозку водія, щоб допомагати йому в управлінні автомобілем. Одночасно B2V допомагає системам автомобіля (працюючим в режимах автономного або ручного управління) «вчитися» у водія.
Основне технічне нововведення Nissan IMx KURO - майбутня версія системи ProPILOT, здатна працювати абсолютно автономно. Коли водій вибирає режим ProPILOT, система прибирає рульове колесо під панель управління і відкидає спинки всіх сидінь. Це створює більше вільного місця для водія і дозволяє всім людям в салоні розслабитися і насолоджуватися спілкуванням. Коли обраний ручний режим управління, система повертає рульове колесо і сидіння в початкове положення, плавно передаючи управління людині.
Створена Nissan технологія B2V - перша в світі розробка такого роду. Вона передбачає, що водій має пристрій, що вимірює хвильову активність мозку і подає сигнали, які потім аналізуються системами автономного водіння. Ці системи передбачають, яке рух має намір здійснити водій, і роблять відповідні дії (наприклад, повертаючи рульове колесо або активуючи гальмівні механізми), на 0,2 - 0,5 секунди випереджаючи водія. При цьому втручання систем залишається практично непомітним.
Потужний, але безшумний силовий агрегат підвищує задоволення від водіння. «Рушійною силою» IMx KURO служать два потужних електродвигуна (передній і задній), що забезпечують концепт-кару можливості повнопривідного автомобіля. В сукупності вони володіють потужністю в 320 кВт і розвивають приголомшливий крутний момент - 700 Н · м (більше, ніж у суперкара Nissan GT-R). Енергія надходить від акумуляторної батареї з великою ємністю, яка сконструйована для збільшення щільності енергії. Нова батарея забезпечує IMx KURO пробіг більше 600 км без підзарядки, тому пасажири можуть насолоджуватися далекими поїздками.
Nissan IMx KURO може внести вклад в розвиток соціальної інфраструктури як жоден інший автомобіль. Наприклад, після того як IMx KURO відвіз свого господаря в аеропорт, він може самостійно припаркуватися на виділеному майданчику, підключитися до місцевої електромережі і працювати в якості віртуальної електростанції, повертаючи енергію в мережу. (Ця функція доповнює функції передачі енергії від автомобіля до індивідуального житлового будинку та від автомобіля до багатоквартирного будинку.)
Коли власник повертається, IMx KURO може зустріти його біля терміналу прильоту і доставити додому. Весь процес здійснюється ефективно, частково завдяки підвищеній ємності батареї і технологій підключення автомобіля до цифрового середовища, таким як Seamless Autonomous Mobility - SAM.