Nissan IMs - Електроседан майбутнього з троном в салоні
Nissan IMs - Електроседан майбутнього з троном в салоні

Великі колеса і розташований над блоком батарей салон роблять автомобіль помітно вище класичних седанів. У Nissan новий кузов називають «піднесеним седаном». До цього японці додали повну автономність, складний дизайн і передовий салон.

IMs представили як високопродуктивний автономний Електроседан на автошоу в Детройті. Старший віце-президент Nissan Денис Ле Ось заявив: «Ця смілива концепція являє собою зовсім новий сегмент автомобілів». І що справді впадає в очі - це салон нового автомобіля: він максимально трансформований.

У ньому можуть розміститися від трьох до п'яти чоловік. Справа в тому, що задні три місця можуть легко перетворитися в одне максимально комфортне. Два бічних крісла складаються, утворюючи масивні підлокітники для центрального сидіння. Виходить щось на зразок трону, розповідає Electrek.

При цьому передні сидіння теж не статичні - обидва можуть повернутися навколо своєї осі. В цьому випадку всі пасажири автомобіля знаходяться обличчям один до одного, а управління на себе бере автопілот.

Наявність керма в салоні теж залежить від режиму: в автономному він ховається в глибині приладової панелі, звільняючи місце.

Так як два ряди сидінь можна розгорнути один до одного, Nissan відмовилася від класичних автомобільних дверей на користь двустулкових задньопетельних, які також називають «suicide doors». Так увійти в автомобіль легше, особливо якщо передній ряд повернуть.

Автомобіль вийшов дуже світлим, тому що в ньому немає поділу на лобове скло, дах і заднє скло. У прототипу - єдине панорамне скло.

У планах японської компанії представити до 2022 року сім нових електромоделів.

Минулого тижня Nissan представила оновлену модель одного з найпопулярніших електромобілів в світі - Leaf. Вона отримала індекс e + і запас ходу 360 км. Раніше придворне тюнинг-ательє Nissan - Nismo - показало гоночну версію Leaf. Від оригінального автомобіля в ній не залишилося практично нічого, зате з'явилися деталі з вуглеволокна і по одному електромотору на кожній осі.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі