"Дізельгейт" навколо автомобілів концерну Volkswagen викликав хвилю всіляких повторних вимірів, перевірок і повторних.
Не дивно, що і нові кандидати на звинувачення в обмані і шахрайстві не змусили себе довго чекати.
Агентство Autonews озвучило перші дані вимірювань, які після скандалу з дизельними двигунами в США проводить міністерство транспорту. Початковою метою перевірок було пошук аналогічного застосованому на машинах VW програмного забезпечення, яке дозволяло б обманювати діагностичне обладнання під час сертифікаційних вимірів.
Знайдено таке програмне забезпечення - організатори вимірів не говорять. Однак токсичність вихлопу більш ніж у половини випробовуваних виявилася набагато більше, ніж вказано в технічних даних. "У 30 автомобілів з 53 випробуваних рівень діоксиду вуглецю у вихлопі виявився нез'ясовний високим, - заявила журналістам агентства представник міністерства транспорту. - На даний момент експерти працюю над цим".
Які саме автомобілі показали "незрозумілі" результати, міністерство поки тримає в секреті. Однак перед початком цієї серії замірів було оголошено, що в поле зору випробувачів потрапить продукція практично всіх марок, мають помітну частку на німецькому ринку. При цьому згадувалися близько десятка різних марок від Fiat до Mercedes-Benz.