Німеччина випередила Норвегію за кількістю нових електрокарів і гібридів. Рейтинг
Німеччина випередила Норвегію за кількістю нових електрокарів і гібридів. Рейтинг

Країна виграє через більшу кількість жителів.

У першій половині 2019 року Німеччина стала лідером за кількістю проданих електрокарів і гібридів в Європі, обігнавши Норвегію.

Про це свідчить статистика Центру управління автомобілебудуванням (CAM).

В цілому дослідження охопило головні ринки електричних авто в світі, такі як: Китай, США, Норвегії, Німеччина, Велика Британія, Франція і Нідерланди.

На першому місці, як і раніше, опинився Китай. Країна залишається безперечним лідером за кількістю проданих електрокарів. За перше півріччя тут продали 628 тисяч авто з електричним приводом, що на 52% більше, ніж роком раніше.

Друге місце належить США – 149 тисяч проданих електрокарів та гібридів, що на 20% більше, ніж роком раніше.

Далі йдуть країни Європи, де зафіксовано відчутне зміщення головних центрів продажів. Так, лідером у регіоні стала Німеччина, де продажі збільшилися на 41% і склали 48 тисяч авто.

Четверте місце у світі посідає Норвегія. Від початку року у країні зареєстровано 44 тисячі гібридів і електрокарів, що на 22% більше, ніж роком раніше.

П'яте місце посідає Франція, яка витіснила Англію на шосте місце, значно збільшивши попит на електричні авто.

При цьому Велика Британія виявилася єдиною країною у рейтингу, де продажі впали. Спад склав 7%. У країні було продано 27 тисяч електрокарів і гібридів.

У рейтинг також потрапили Нідерланди, які збільшили продажі електричних авто на 122% до 20 тисяч за перше півріччя 2019 року.



Водночас, якщо брати співвідношення електрокарів і паливних авто, які були продані в різних країнах світу, то першість тут належить Норвегії. За перші півроку 56,2% авто були електрокари.

Далі послідовно, але з великим відривом від лідера йдуть Нідерланди, Китай, Німеччина, Франція, Англія і Америка.


Раніше британське видання назвало найкращі електрокари 2019 року. Виграли машини марок Tesla і Kia. 

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі