На Женевському автосалоні компанія nanoFlowcell AG покаже перший в світі передсерійний електромобіль на потокових батареях.
Як відзначають експерти авторинку, компанія nanoFlowcell AG з Ліхтенштейну готує революцію на ринку електромобілів - її новітні машини зможуть без дозаправки долати відстань до 1000 км. І ці автомобілі вже в найближчий час можуть бути запущені в дрібносерійне виробництво.
Таким чином, компанія nanoFlowcell AG стане першою в світі, хто почне виготовляти і продавати низьковольтні електромобілі - з робочою напругою силових установок всього 48В. В цьому випадку - це спорткар QUANT FE і міське купе QUANTiNO (вперше ці машини засвітилися на автосалоні в Женеві в 2014 і 2015 рр.).
В обох випадках машини приводять в рух чотири електромотори - по одному на кожне колесо. Однак, якщо в міському купе їх сумарна потужність становить 80 кВт (109 к.с.), то в спортивному автомобілі - в десять разів більше, 800 кВт (1090 к.с.). При цьому останній може розганятися від 0 до 100 км / год всього за 2,8 с.
Саме новаторське в низьковольтних машинах - це джерело живлення, так звані потокові акумулятори. Вони являють собою два резервуари з рідким електролітом, який вступає в реакцію через іонообмінну мембрану. В результаті чого і виробляється електрика. Все що потрібно для перезарядки - це заливка нового електроліту. Правда, останнього потрібно не менше 500 літрів - для максимального запасу ходу в 1000 км.
Поки компанія nanoFlowcell AG не розкриває подробиць вирішення питання зниження розміру і ваги потокових батарей. Хоча чекати залишилося недовго - до Женевського автосалону 2016, на якому і будуть презентовані новинки.