Менеджер програм Tesla Model S, X очолить підрозділ електрокарів MEB EV Volkswagen of America
Менеджер програм Tesla Model S, X очолить підрозділ електрокарів MEB EV Volkswagen of America

Метью Ренна став віце-президентом Північноамериканського підрозділу Фольксваген Volkswagen North American Region (NAR) -G4 з 16 квітня поточного року. В обов'язки Ренні буде входити менеджмент команди підрозділу, а особливу увагу колишній менеджер програм Tesla S повинен буде приділити розробкам сучасних електрокарів німецького концерну, заснованих на платформі Modular Electrification Region (MEB).

Метью Ренна повинен прискорити електрифікацію німецьких автомобілів. Нещодавно менеджер стояв на чолі останніх програм Tesla. Під його керівництвом вийшли в світ Tesla Model S і Tesla Model X. Подібний досвід має допомогти Ренні налагодити на Volkswagen діючий менеджмент виробництва електрокарів.

Підрозділ, яким керуватиме Ренна - Volkswagen North American Region (NAR). Він було представлений концерном тільки в 2016 році. Зараз під керівництвом Volkswagen North American Region знаходяться всі операції з продажу, маркетингу, управління ресурсами, брендингу, комунікацій, контролю якості та виробництва в регіоні. NAR покриває управлінням описані вище активності в Канаді, Мексиці і США. Ця географічна зона для концерну Volkswagen не менш приваблива, ніж Західна Європа.

Управління Volkswagen North American Region (NAR) розділене на кілька підрозділів, кожне з яких відповідає за певний сегмент виробництва, конкретну серію або тип автомобілів. Метью Ренна буде відповідальний за G4. Ця гілка відповідає за виробництво електрокарів, включаючи електронні моделі Volkswagen Golf і розробку платформи Modular Electrification Toolkit (MEB) для всіх наступних е-автомобілів концерну.

Імовірно, в прямі обов'язки Метью Ренна входитимуть формування вартості продукту, установка термінів на розробку платформи або функціональності, контроль якості, відповідальність за запуск і управління ризиками протягом всього циклу виробництва і тестування нової платформи для майбутніх електромобілів Volkswagen.

Хинрих Воебкен, CEO Volkswagen по північноамериканському регіоні, стверджує, що прихід Метта в компанію повинен вивести розробку платформи електромобілів концерну на новий рівень. Досвід Ренни в Tesla показав, що він відмінно справляється з управлінням персоналом, добре розуміє особливості виробничого процесу галузі і справляється одночасно і з виробничим, і з програмним менеджментом. Все це просто необхідно Volkswagen для розробки свого першого повноцінного електромобіля на власній платформі управління. Воебкен вважає, що досвід Метью Ренна безпосередньо вплине на позиції концерну на Північноамериканському ринку. Після запуску нової лінійки електрокарів Volkswagen доведеться кинути виклик вже звичним для американців моделям екологічно чистих авто, і впоратися з цим завданням потрібно на всі 100%.

Під час роботи в Tesla, Метью Ренна був безпосередньо відповідальним за поліпшення ключових особливостей і характеристик продукту. Так, саме під його керівництвом були розроблені кращі програми автопілотування і автономної їзди автомобіля. Раніше Метью Ренна відповідав за виробничі процеси в Porsche Motorsport North America і Honda Performance Development. В його обов'язки в різний час входили процеси запуску нової лінійки авто, управління процесами розробки, дослідження ринку для визначення вартості та позиціонування. Такий різноманітний досвід дозволить Ренні впоратися з непростим завданням: довести до логічного завершення розробку MEB до кінця 2019 року.

Зараз запуск електрокара для Volkswagen - це питання репутації і популярності бренду на Північноамериканському ринку. Кілька років тому Bloomberg опублікував сенсаційну інформацію про те, що під час виробничих тестів дизельних автомобілів, концерн програмними методами знижував кількість викидів шкідливих речовин в атмосферу у тестових зразків. Подальше розслідування Агентства навколишнього середовища Сполучених Штатів Америки підтвердило цю інформацію, і справа була передана в Конгрес США. Компанія через цей скандал втратила більше 130 євро за кожну акцію, котирування акцій Volkswagen на біржі впали на 5% на наступний день після скандалу.

Підвищений інтерес VW до електрокарів, екології та технологій Tesla дозволить не тільки не відставати від тренда електрокарів останніх років, але і поліпшити репутацію бренду після недавнього скандалу про підробку результатів тестування викидів дизельних двигунів.

Якщо подивитися на нинішніх клієнтів Tesla - багато хто з них віддані турботі про екологію, а деякі також є публічними людьми як наприклад зірка Голлівуду Бред Пітт або один з найпопулярніших покерних гравців - Деніель Неграну - обидві знаменитості є переконаними вегетаріанцями і прихильниками турботи про екологію. Якщо VW в найближчі роки вдасться зацікавити любителів екологічних авто, у компанії буде шанс не тільки дистанціюватися від "Дізельгейта", але і завоювати репутацію екологічно чистого автомобільного бренду.

Нагадаємо, що вперше прототип електромобіля на власному програмному забезпеченні від Volkswagen був представлений на Паризькому автосалоні в 2016 році. Планується, що автомобіль за 8 секунд зможе розігнатися до 100 км / год, а максимальна швидкість складе 160 кілометрів на годину. Технологія швидкої зарядки, яка використовується в Porsche, дозволить зарядити акумулятор до 80% заряду за 30 хвилин. Для Європи Volkswagen розробить автомобіль I.D., а для Північної Америки в виробництво запускають більш потужний кросовер I.D. Crozz. Модель повинна побачити ринок вже до кінця 2019 року, а планований оборот виробництва - до 100 тисяч автомобілів на рік тільки для Північноамериканського ринку.

Перед Метью Ренна стоїть серйозне завдання, або навіть виклик. Чи впорається колишній менеджер Tesla з ним чи ні, покажуть наступні два роки.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі