Mercedes-Benz показав "товариський" безпілотний фургон-трансформер
Mercedes-Benz показав "товариський" безпілотний фургон-трансформер

Прототип Vision Urbanetic оснастили взаємозамінними вантажними і пасажирськими модулями

Компанія Mercedes-Benz представила прототип безпілотного фургона майбутнього під назвою Vision Urbanetic. Концепт являє собою платформу з електричною силовою установкою і модулем штучного інтелекту, на яку можна встановити вантажний або пасажирський модуль.

Загальна довжина Vision Urbanetic становить 5,14 метра, довжина вантажної платформи - 3,17 метра. У режимі райдшерінга прототип може перевозити до 12 пасажирів, при установці дворівневого вантажного модуля - до 10 європіддонів EPAL. Останній також може бути обладнаний системою автоматичного сортування і видачі товару для доставки "останньої милі".

Концепція використання Vision Urbanetic передбачає збільшення пасажиропотоку та кількості перевезених вантажів без істотної зміни поточної інфраструктури і без використання додаткового транспорту. Прототип повинен стати частиною екосистеми, яка буде реагувати і підлаштовуватися під постійно мінливі транспортні завдання, наприклад, знаходити потенційних пасажирів, визначаючи великі скупчення людей.

Прототип також навчили "спілкуватися" з іншими учасниками руху за допомогою LED-панелі, встановленої в передній частині. Вона створює ефект "цифрової тіні", проектуючи її на боковину кузова, повідомляючи пішохода або велосипедиста, що безпілотник їх побачив.

Для цього Vision Urbanetic обладнаний обчислювальною AI-платформою з можливістю самонавчання, яка в режимі реального часу аналізує трафік, планує поставки товарів і здатна реагувати на поточні транспортні потреби міста.

Раніше аналогічне рішення представила компанія Toyota. Її платформа-сервіс E-Pallette - це частина мобільної екосистеми, що складається з програмних і апаратних рішень для бізнес-партнерів марки. Також як і Mercedes-Benz, японська марка розглядає різні сценарії використання e-Palette - від райдшерінга і пересувних магазинів до мобільних готелів та безпілотних фургонів доставки.

Раніше Mercedes-Benz випробував свій перший електрокроссовер. Інженери перевірили, як в умовах жаркого клімату поведеться батарея, а також наскільки ефективна система охолодження силової установки і клімат-контроль в екстремальних умовах.

Також ми писали, що Mercedes почав випуск нових "Геліков".

Крім того, нагадаємо, що Mercedes запустить позашляховик на водні і батарейках.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі