Електромобілі незабаром зможуть зберігати свою енергію в кузовах з вуглецевого волокна, що дозволить відмовитися від великих батарей.
Згідно з дослідженнями Технологічного університету Чалмерса в Швеції, вуглецеве волокно може працювати як електроди в літій-іонній батареї.
Фахівці протестували різні типи вуглецевих матеріалів і виявили, що вуглецеві волокна з невеликими і погано орієнтованими кристалами володіють дуже хорошими електрохімічними властивостями. При цьому жорсткі вуглецеві волокна з великими висококонцентрованими кристалами володіють, навпаки, низькими електрохімічними властивостями.
За словами професора обчислювальної механіки в Технологічному університеті Чалмерса Лейфа АВПАУ, вуглецеве волокно є вже досить затребуваним матеріалом в автомобільній промисловості, оскільки є більш жорстким, ніж сталь.
В даний час дослідницька група університету співпрацює з автомобільною і авіаційною галузями, щоб в подальшому використовувати вуглецеве волокно для різних транспортних засобів. При цьому відкриття може бути дуже корисним саме при будівництві літаків. Адже нинішні літаки занадто важкі, щоб працювати від батареї, але вуглецево-волокнисті структурні батареї можуть це змінити.