У травні цього року американський власник Tesla Model S, користуючись фірмової тесловской системою автономного управління, став винуватцем аварії: автомобіль, керований електронікою, врізався у вантажівку, що зупинилася на дорозі. Тоді компанія заявила, що водій неправильно використовував програму напівавтономного управління.
І ось - схожа історія. Володар Tesla Model X поскаржився, що куплений менше тижня тому кросовер в режимі автопілота мимовільно розігнався і врізався в стіну будівлі, коли його дружина, яка перебувала за кермом, під'їжджала до парковочному місця на невеликий - близько 8 км / год - швидкості.
Незважаючи на те, що, за великим рахунком, обійшлося без травм (автомобілістка тільки отримала опік руки від спрацювали подушок безпеки), господар «Тесли» зажадав від автовиробника припинити поставки Model X і розібратися, що стало причиною того, що сталося.
Втім, представники компанії вже встигли заявити, що автомобіль і перед аварією і в момент зіткнення знаходився в режимі ручного управління (тобто система автопілота була відключена), а значить, жінка, яка керувала «Тесла», просто переплутала педалі.