Відділення Porsche Classic всіляко підтримує на ходу старі моделі марки, в тому числі пропонує клієнтам 52 000 деталей,автомобілі яких давно не випускаються. Це і складські запаси, і деталі, які все ще виготовляються на оригінальному обладнанні. А інший раз попит на якісь позиції досить високий, щоб під них створювати нові інструменти, форми і штампи - але це не завжди економічно виправдано. Однак знайдений новий вихід - 3D-друк.
Розробники розповіли про створення нового важеля вичавлюючи зчеплення для суперкара Porsche 959. Оригінальний чавунний компонент давно не виробляється, та й чи потрібна така запчастина вкрай рідко. І ось на заміну німці розробили аналог зі сталі. Сталевий порошок поміщається в захисну газову атмосферу і плавиться лазером по крупинках. Під управлінням комп'ютера промінь шар за шаром (менше 0,1 мм кожен) «викреслює» деталь. Далі її піддають тестовій навантаженості майже в три тонни, а ще просвічують на томографі для виявлення можливих прихованих дефектів.
До цього важеля зчеплення фірма Porsche додала ще вісім деталей, які виконуються методом 3D-друку. Вони зроблені як зі сталі, так і з легких сплавів, і з пластмас. Ще двадцять компонентів для класичних Porsche знаходяться на розгляді і в разі успішної розробки надрукованих аналогів будуть додані в асортимент нової технології пізніше.