Китайський енергетичний холдинг Hanergy готує сімейство електромобілів на сонячних батареях.
Всі вони побудовані на оригінальній модульній платформі, яка передбачає різні типи приводу, в залежності від компонування кузова і призначення машини.
Літійно-іонний тяговий акумулятор розташовується між осями під підлогою салону, а на поверхні кузова знаходяться сучасні тонкоплівкові сонячні батареї. Їх можна встановити на даху, капоті і навіть на дверях автомобіля.
У порівнянні з традиційними кристалічними, вони легші, мають підвищений ККД, краще працюють в похмуру погоду і при забрудненні, а завдяки гнучкій конструкції їх простіше інтегрувати в кузов автомобіля.
Як запевняють розробники, за 5-6 годин сонячні батареї можуть виробити енергію, якої вистачить для того, щоб електромобіль міг проїхати близько 80 км. Для міських поїздок по маршруту дім-робота-магазин-будинок цього достатньо.
При цьому система управління на підставі прогнозів погоди підкаже, коли краще заряджати машину і скільки часу займе заповнення заряду для необхідного пробігу. А якщо енергії сонця недостатньо, то запаси електрики можна поповнити від розетки. Повної ємності акумулятора повинно вистачити на 350 км пробігу.