Станції підзарядки від австралійської компанії Tritium видають до 475 кВт. Перші установки Veefil-PK з'являться в Британії і будуть заряджати великогабаритні електромобілі - вантажівки і автобуси.
Австралійська компанія Tritium представила нову модель станцій швидкісної електрозаправки Veefil-PK на презентації в Амстердамі. Установка має зарядну потужністю від 175 кВт до рекордних 475 кВт. Це в 3,5 рази вище, ніж у Tesla Supercharger.
Як пояснює Electrek, заправки з підвищеною потужністю забезпечать зарядом великі електрокари, в тому числі електробуси і фури на електротязі.
Поки Tritium не називає точну дату виходу Veefil-PK на ринок, проте відомо, що технологію почнуть впроваджувати в Британії. «Ми вже ведемо активні переговори з декількома автомобільними і енергетичними підприємствами, а також з автопарками», - зауважив Йерун Йонкер, головний менеджер з продажу Tritium в Європі.
Британія стає все більш перспективним ринком електрозаправних систем, підкреслив він. У липні британська влада ухвалила стратегію Road to Zero, згідно з якою до 2030 року половина автомобілів в країні майже не шкодитиме екології. Це будуть різні машини з ультранизьким викидами (ULEV), перш за все електрокари або гібриди. Причому такий підхід торкнеться не тільки легковий транспорт, але і фургони.
В першу чергу Британія візьметься за розвиток інфраструктури електрозаправних станцій - для цього уряд створить фонд на суму £ 400 млн, який буде допомагати приватним компаніям-виробникам установок.
Tritium вже надає свої установки з зарядної потужністю 350 кВт об'єднанню Ionity, заснованому такими автомобільними гігантами, як Daimler, Ford і Volkswagen. Станції з рекордними на даний момент показниками встановлюються по всій Європі. Сучасні електрокари увібрати таку потужність не можуть, але виробники орієнтуються на наступне покоління. Наприклад, електричний спорткар Porsche Taycan зможе заряджатися на станціях Tritium на 80% всього за 15 хвилин.
Зарядна потужність популярних швидкісних електрозаправок Supercharger від Tesla поки не перевищує 120 кВт. До кінця року глава компанії Ілон Маск обіцяє перейти на нову версію з зарядної потужністю 200-250 кВт. Раніше установки на 350 кВт від Ionity він називав «дитячою іграшкою», розраховані на монструозні автомобілі з величезними батарейними блоками, яких поки не існує.
Щоб популяризувати електромобілі, виробники електрозаправних станцій не тільки підвищують потужність, але і намагаються зробити процес зарядки більш простим і в той же час технологічним. Нещодавно співробітники Грацському технічного університету (Австрія) створили робота, який розпізнає електромобілі по моделі і марці і заряджає їх, вибираючи потрібний коннектор.