Компанії Nissan і Enel створили мережу Vehicle-to-grid - 100 модулів V2G приєднаних до національної електромережі. Це дозволить власникам електромобілів Nissan LEAF і комерційних універсалів e-NV200 продавати накопичену в акумуляторах електроенергію Національної енергетичної компанії.
Пол Уіллкокс (Paul Willcox), Глава Nissan в Європі, сказав: «Сьогоднішній знаменний запуск проекту в Великобританії є важливим кроком до управління поновлюваними джерелами енергії, допомагаючи створювати майбутнє індустрій, міст і суспільства. Розумне управління електроенергією - це одна з основних проблем, з якою стикається будь-яка держава, що підкреслює важливість запуску цього пілотного проекту для оцінки можливості використання різних, більш гнучких джерел енергії ... ».
Якщо все 18 000 електромобілів Nissan, що знаходяться в даний час в Великобританії, об'єднати в енергетичну мережу, то вони б виробляли енергію, еквівалентну тій, що виробляється на електростанції потужністю 180 МВт. Якщо ж уявити собі таку ситуацію, що всі автомобілі, що рухаються по дорогах Великобританії, стали електромобілями, то за допомогою технології V2G можна було б отримати ймовірну потужність до 370 ГВт. Цієї енергії вистачило б для енергозабезпечення відразу трьох таких країн, як Великобританія, Німеччина і Франція.
Технологія V2G дозволяє повністю інтегрувати електромобілі в національні мережі і підвищити частку відновлюваної енергії, роблячи джерела такої енергії більш широко інтегрованими і доступними. Зарядна інфраструктура V2G, розроблена компанією Enel, дає індивідуальним власникам і власникам великих корпоративних парків електромобілів можливість створювати мобільні енергетичні вузли за рахунок об'єднання їх автомобілів в мережі. Система ефективна за рахунок того, що власники електромобілів Nissan можуть підключатися до мережі в періоди найменшої завантаження і дії найменших тарифів, а потім використовувати накопичене електрику в домашньому господарстві і на роботі в періоди, коли діють високі тарифи, і навіть продавати надлишки електроенергії, отримуючи додатковий дохід від володіння електромобілем.