Електромобіль, що працює на солоній воді
Електромобіль, що працює на солоній воді

Компанія Nanoflowcell стверджує, що розробила перший електричний автомобіль, який працює на солоній воді, а днями оголосила про те, що автомобіль схвалений для тестування на дорогах громадського користування в Німеччині та ЄС.

Днями компанія отримала дозвіл на тестування автомобіля Quant e-Sportlimousine, який досить заправити солоною водою, на дорогах Німеччини від TÜV SÜD, німецької експертної організації.

На створення спортивного чотиримісного авто, розміри якого становлять приблизно 5,25 метра в довжину, пішло 14 років.

Творці говорять, що це абсолютно новий вид системи зберігання енергії, який називається Nanoflowcell.

Компанія запевняє, що автомобіль здатний розвивати швидкість до 350 кілометрів на годину і розганятися від 0 до 100 км / год за нікчемні 2.8 секунди, а відстань 600 кілометрів може подолати з баком повним палива виготовленого з водного розчину солі.

Зрозуміло, що технологія запатентована і тримається в таємниці, доступно лише короткий опис, надане компанією: «електрохімічна реакція створюється шляхом об'єднання двох рідин з металевими солями, діючими в якості електроліту. Ці розчини перекачують через паливний елемент, де розташовані анод або катод, при цьому виробляється електрика, яка потім прямує на встановлені в автомобілі суперконденсатори.

У порівнянні з традиційною технологією, один літр солоної рідини містить в 400 разів більше енергії, ніж звичайний свинцево-кислотний акумулятор, а в прототипі автомобіля встановлені два 200-літровий бака».

Концепт Quant e-Sportlimousine дебютував на Женевському автосалоні 2014 (автосалон, що проходить щорічно в березні в Женеві, Швейцарія), де був зустрінутий з деяким скептицизмом з боку критиків. Автомобіль Quant з'являвся раніше на тому ж шоу в 2009 році, але так і не дійшов до ринку.

Тим не менш, новина про те, що автомобіль був визнаний безпечним для тестування на дорогах загального користування пробудила новий інтерес до прототипу.

Відповідно до заяв Нунцій ла Вехія (Nunzio La Vecchia), лідера команди і директори з розвитку, компанія Nanoflowcell уклала партнерську угоду з німецькою компанією електроніки Bosch Engineering GmbH для подальшого розвитку технології, і сподівається випустити ще чотири прототипу в 2014 році.

«Перетворення початкового прототипу в серійний автомобіль, який можна використовувати по всьому світу є серйозним завданням», говорить Нунцій. «Ми впевнені, що зможемо її виконати за допомогою авторитетного і досвідченого партнера».

Представник компанії також заявив, що схвалення TÜV SÜD ознаменує «нову віху» не тільки для прототипу, але і потенційно для всього автомобілебудування в цілому.

«Вперше автомобіль в якому використаний електропривод з технологією flow-cell з'явиться на дорогах в Німеччині», говорить він. «Ми дуже пишаємося тим, що будучи невеликою компанією, розробили таку далекоглядну технологію і тепер можемо застосовувати її на практиці. Але це тільки початок нашої подорожі в часі».

Він також додав, що інвестори і виробники проявили «величезний інтерес» до e-Sportlimousine, і що компанія зараз працює «на максимальній швидкості» над сертифікацією автомобіля для серійного виробництва.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі