Каліфорнійська траса Lagunа Seca стає «американським Нюрбургрингом", і саме на ній в рекордах швидкості змагаються виробники електрокарів. Прототип Lucid Air перехопив перше місце серед електрокарів у Jaguar I-Pace, причому новий час краще відразу на 7 секунд.
Про «новий рекорд для серійних EV-машин» Jaguar рапортував в серпні: з професійним гонщиком Ренді Побстом за кермом Jaguar I-PACE HSE First Edition проїхав коло на трасі в Каліфорнії за 1: 47,62. Схоже час показала і Tesla Model S P100D, яку Lucid відчувала як «точки відліку» для своєї розробки.
Тепер Lucid відзвітувала про випробування власного автомобіля - Lucid Air. Він проїхав трек всього за 1: 41,67, причому за кермом був не гонщик, а інженер компанії.
Втім, на відео помітно, що «серійним автомобілем» Air називати не можна: в салоні немає повноцінного інтер'єру, що зробило машину трохи легше. Також в Lucid зізналися, що трохи «пограли з настройками», а головне - встановили модифіковані гальма, які краще чинять опір перегріву. Зате шини були серійними - Pirelli P Zero PZ4.
Той же автомобіль на гоночних Pirelli P Zero Trofeo R став першим електрокаром, який подолав трасу швидше 1 хвилини і 40 секунд, показавши час 1: 39,30.
Відео з обома рекордними колами опублікував Electrek.
Оглядач ресурсу Джеймсон Доу вказує, що 7 секунд - величезна перевага, і серійний Air майже напевно обжене Jaguar I-Pace. Справа за малим - потрібно всього лише налагодити виробництво.
У цьому, як стало відомо в кінці серпня, Lucid допоможе Суверенний фонд Саудівської Аравії: Ер-Ріяд погодився вкласти в стартап, заснований вихідцями з Tesla, близько $ 1 млрд.
Також було б цікаво дізнатися результат 1000-сильного електрокара від Faraday Future. Днями компанія рапортувала про випуск першого серійного екземпляра на фабриці в каліфорнійському Хатфорде.