Електрокар LUKA - чеський стартап з запасом ходу у 300 км
Електрокар LUKA - чеський стартап з запасом ходу у 300 км

Цей ретро-електрокар - перший продукт нової автомобільної компанії MW Motors з чеської Штеновіце. І називається від Luka EV.

З точки зору дизайну це якийсь мікс автомобільного стайлінгу шістдесятих. Передня частина від VW Karmann Ghia, корма дуже нагадує Aston Martin DB4, а невелика «вія» на передньому крилі відправляє нас до Mercedes-Benz 190 SL.

Практично ніякого футуризму і в салоні. Все гармонійно просто. Шкіряні сидіння з легким натяком на спортивність, шкіра на торпедо і багато вуглецевого волокна. Тільки сенсорний екран повертає нас в XXI століття. І тут був би доречний потужний важіль перемикання передач. Але тут трипозиційна «крутилка» автоматичної трансмісії.

MW Motors запропонувала нестандартну силову установку. Це чотири електродвигуни, кожен з яких призводить власне колесо. Потужність кожного мотора - 16,8 к.с. Сумарна потужність силової установки таким чином становить 67 сил. Чи не забагато, але всьому є пояснення.

Luka EV розганяється до сотні за 9,6 секунди і це не запаморочлива цифра. У чому ж справа? Справа в тому, що розробники намагалися вирішити проблему ефективності і швидкої зарядки. Luka оснащується батареєю потужністю 21,9 кВт / год. Теж трохи. Вся машина на алюмінієвому шасі важить всього 815 кг. І може навіть з такою батареєю пройти на одній зарядці 300 км. А потім за годину зарядити акумулятор до 80%.

Поки Luka EV тестується, а його автори говорять, що це не кінцеві цифри. Ні в потужності, ні в швидкості, ні в запасі ходу. Все ще може змінитися. У бік підвищення всіх трьох складових. Головне не набрати ваги.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі