PSA планує змінити подачу інформації про паливну економічність Опель, Пежо і Citroen.
Щоб повернути довіру споживачів, що похитнулося після так званого «дизельного скандалу», в альянсі Peugeot Citroen і компанії Opel вирішили почати вимірювати паливну економічність по новому, більш суворому методу WLTP. Ще до офіційного введення даного стандарту.
Першим автомобілем марки Opel, в паспортних даних якого будуть значитися більш реальні показники витрати палива, стане нова Astra. У свою чергу французи вирішили більш кардинально підійти до цієї справи, і пообіцяли до початку літа оновити характеристики 30 автомобілів, що продаються під брендами Peugeot, Citroen і DS. Минулого місяця в альянсі Peugeot Citroen вже провели власне дослідження на відповідність заявленого витрати палива реальним цифрам, в рамках якого інженери випробували три моделі: хетчбек Peugeot 308, мінівен Citroen C4 Grand Picasso і компакт DS3.
Результати тестування показали, що в залежності від моделі розбіжність між реальним витратою палива і паспортним досягає від 30 до 40 відсотків. До слова, рішення альянсу не можна назвати спонтанним, так як раніше вони вже заявляли про намір перейти на більш суворий стандарт дослідження паливної економічності. На думку глави дослідницького центру PSA Жиля Ле Борна, такі суттєві відмінності між реальними цифрами і офіційними викликані безліччю факторів, серед яких вага автомобіля, стиль водіння, і відключення під час випробувань додаткового обладнання, такого як кондиціонер, інформаційно-розважальна система та інших всім звичних зручностей.
Більшість експертів схиляються до думки, що введення стандарту WLTP допоможе значно наблизити паспортні дані про витрату палива до реальних цифр. Що ж чекати залишилося зовсім недовго - вже в 2017 році всіх автовиробників зобов'яжуть проходити перевірку за методом WLTP.