У I кварталі 2015 на українському ринку планується старт продажів двох версій Octavia - універсалів Scout і Octavia RS Combi. Про це Delo.UA повідомили в прес-службі ПрАТ "Єврокар". Крім того, у першому півріччі 2015 компанія обіцяє презентувати в Україні нову Skoda Fabia, а в другому півріччі - Skoda Superb нового покоління.
Разом з тим в "Єврокарі" нарікають на проблеми українського автопрому і часткове закриття ринків збуту. "На жаль, слід констатувати, що в Україні на даний момент немає не тільки внутрішнього ринку збуту, достатнього для існування автовиробництва, закритий також єдиний донедавна зовнішній ринок - Російська Федерація, а враховуючи рівень" автопарома "Україна та умови Угоди про ЗВТ з ЄС, ринок Європейського Союзу в найближчому і можливо навіть в далекому майбутньому буде нашій країні як мінімум не по зубах ", - говорить голова наглядової ради ПрАТ" Єврокар "Олег Боярин.
По всій видимості, враховуючи, що компанія "Єврокар" є де факто зовнішньої виробничим майданчиком для концерну "Фольксваген", такий формат взаємодії і розподілу в світовому виробництві є найбільш прийнятною моделлю роботи на даному етапі. Саме інтегрованість і партнерство зі світовим автогігантом дає шанс компанії вижити в існуючих реаліях.
"Не приховуємо, що в даній ситуації на ринку і в країні в цілому нам вкрай складно утримувати планку хоча б мінімального виробництва." Єврокар ", як і багато інших компаній, тримається на плаву швидше всупереч, а не завдяки", - кажуть у прес -службі.
Нагадаємо, що, за даними асоціації "Укравтопром", "Єврокар" в листопаді поточного року виробив 163 автомобіля, що на 85% менше, ніж у листопаді-2013, але на 1,2% більше, ніж у жовтні 2014 року. В цілому з конвеєра українських автовиробників у вищевказаному місяці зійшло 375 авто, що на 67% менше жовтня поточного року і на 92% менше, ніж у листопаді-2013.
Разом з тим в "Єврокарі" поділилися ідеями, що має зробити держава для підтримки вітчизняного автопрому, який на сьогодні знаходиться в критичному стані. У компанії стверджують, що, насамперед, варто звернути увагу на залучення інвестицій, а не позик. "Для цього слід зробити наступні заходи щодо поліпшення інвестиційного клімату. По-перше, спростити порядок оформлення земельних відносин та погоджень на будівництво. По-друге, звільнити підприємства автомобілебудування від пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, де вони знаходяться. По-третє, створити систему підтримки експорту вітчизняної продукції через систему державного фінансування, державних гарантій і страхування за допомогою експортно-кредитних агентств і / або банку розвитку ", - говорять в" Єврокарі ".
Крім того, уряду варто звільнити від сплати мита та ПДВ для обладнання, яке ввозиться для модернізації існуючих або створення нових потужностей (якщо аналоги не виробляються в Україні).
Відмінним сигналом для іноземних інвесторів стало б звільнення від сплати податку на прибуток частини прибутку підприємств (наприклад, строком на 5 років), яка реінвестується ними в розвиток власного виробництва. Ми також вважаємо, що доцільно було б відродити пільги по Сезам для реально створених і працюючих підприємств.
Автовиробники також виступають за надання державних субсидій по споживчому автокредитуванню покупцям транспортних засобів, вироблених в Україні. "На даному етапі розвитку, як в іншому і майже в усі роки незалежності, слід визнати, стратегія розвитку не тільки автомобільної галузі, а й реального сектора відсутня як така. Основним завданням уряду є розробка довгострокового бачення для розвитку галузі в частині використання виробничих потужностей, перебувають в Україні заводів як зовнішніх виробничих майданчиків світових автовиробників, а не в пошуку давно втраченого шансу на створення вітчизняного автомобіля, втраченого років 50 або більше назад поряд з констатацією того факту, що у відсутності вітчизняних ноу хау, галузь слід поховати зовсім ", - говорить голова наглядової ради ПрАТ "Єврокар" Олег Боярин.