Hyundai має в своїх засіках ще одне сміливе дизайнерське дослідження, яке послідує за концептом Le Fil Rouge, представленим на Женевському автосалоні в березні, оскільки бренд сподівається зміцнити емоційну привабливість своїх автомобілів.
За словами віце-президента Hyundai по дизайну Сан Яп Лі, наступна концепція південнокорейського автовиробника також буде включати нову тему дизайну бренду, але вона буде зовсім інша, ніж Le Fil Rouge, повідомляє Autocar.
«Ми не хочемо стилю російської матрьошки. Він просто не працює на такому бренд, як Hyundai », - сказав Лі і продовжив:« У вас є король, королева, єпископ, лицар, всі вони різні, але вони стають командою, коли вони всі разом. Це наша стратегія. Я називаю це поглядом Hyundai, а не сімейним поглядом ».
За словами Лі, Hyundai потрібно розглядати як більш емоційну компанію, і один із способів зробити це - акцентувати увагу на більш привабливих проектах.
«Це змушує людей думати про Hyundai. Ми відомі хорошими, практичними автомобілями і співвідношенням ціни і якості, але на додаток до цього ми хочемо додати емоційну цінність, як якісний підсилювач. Це важливо для нашого наступного кроку ».
Виходячи зі сказаного, потрібно розуміти, що наступний серійний автомобіль Hyundai буде створений на базі концепту Le Fil Rouge. Ймовірно, це буде Sonata нової ітерації, яка з'явиться в 2019 році.
Новий стиль Hyundai, відомий як дизайнерська тема «Sensuous Sportiness», натхненна італійськими автомобілями 1960-х і 70-х років і застосовується в багатьох моделях, включаючи Santa Fe, LaFesta, Nexo і Kona.