Американський автовиробник прискорює роботу над електричними пікапами серії F. Раніше в компанії неохоче ділилися планами, але пожвавлення конкурентів змусило відкрити завісу.
Пікапи Ford точно стануть електричними, підтвердив генеральний директор компанії Джеймс Хакетт. Він додав, що лінійка отримає повністю електричні моделі, а також підключаються гібридні. Ту ж дорогу пройде і комерційна серія Transit. Ці фургони вже отримали гібридну версію, далі чергу за повною електрифікацією.
Раніше на автошоу в Детройті Ford і Volkswagen повідомили про створення альянсу. Один з напрямків роботи - створення електромобілів, а перші спільні проекти - як раз фургони і пікапи.
У самому Ford не в перший раз оголошують про підвищення енергоефективності лінійки пікапів. У 2017 році компанія почала виробництво гібридного F-150 - найпопулярнішого транспорту в США за останні 35 років. Про електрифікації культової моделі теж ходили чутки, але без конкретики. Electrek пише, що це планувалося не раніше 2022 року.
Пару років тому невизначеність в питаннях електрифікації пікапів - найважливішої частини автомобільного ринку США - здавалася цілком нормальною. Але за останній рік ситуація різко змінилася, і Ford зіткнувся з реальним ризиком поступитися цим сегментом зухвалим стартапам.
Конкуренти на низькому старті
Відразу кілька компаній представили гідні альтернативи, які придатні і для комерційного, і для побутового використання. Наприклад, Bollinger Motors показала робочий електропікап B2.
Продуктивний пікап анонсувала компанія Rivian. Козирем повинні стати технологічні батареї з інтелектуальним енергорозподілом. Творці обіцяють запас ходу, що перевищує 600 км.
Про свої плани на електропікап нагадав Ілон Маск. Влітку бізнесмен навіть поділився деталями.