Зростання продажів електричного транспорту спровокує розширення мереж зарядних станцій. За прогнозами GTM Research, до 2030 року по всьому світу встановлять 40 мільйонів електрозаправок.
Однак, пише сайт GTM, розвиток інфраструктури електрозарядних станцій буде варіюватися в залежності від географії.
У Північній Америці до 2030 року можна очікувати появу 12 млн домашніх точок зарядки і 1,2 млн громадських.
Лідером буде Каліфорнія, яка чітко дотримується курсу на декарбонізація і електрифікацію. Приклад з цього штату бере Західне узбережжя США і Канада. А східні штати поки відстають, відзначають аналітики. У Канаді основне зростання відбувається в найбільш густонаселених прибережних районах.
В Європейському Союзі прогнозуються ті ж тенденції зростання, як і в Північній Америці: 9 млн домашніх і 1,6 млн громадських точок зарядки до 2030 року.
Однак ринок європейських країн помітно відрізняється від північноамериканського. Зокрема, тут за будівництво інфраструктури в більшій мірі відповідає влада, а також енергетичні компанії, зацікавлені в ринку.
Хорошим прикладом співпраці уряду і енергетичного сектора може бути Великобританія. А серед відстаючих названі країни південної Європи.
Незважаючи на державну політику інфраструктура електрозаправок в Китаї знаходиться ще на низькому рівні, пишуть дослідники. Також великий інтерес до будівництва станцій зарядки електромобілів виявляє Японія. Перші кроки в цьому напрямку робить Південна Корея.
Що стосується інших країн, то експерти особливо виділили потенціал Бразилії, Чилі та Мексики. Окремо можна відзначити і Австралію, інфраструктура електротранспорту в якій переживає активне зростання. Однак, проблеми тут приблизно ті ж, що і в Канаді: якщо в великих містах мережу станцій розвивається швидко, то сільські регіони поки залишаються поза зоною покриття.