Депутати проголосували за введення податку на розкішні автомобілі
Депутати проголосували за введення податку на розкішні автомобілі

Верховна Рада підтримала введення в 2015 році податок у розмірі 25 тис. грн на рік на розкішні авто, прийнявши законопроект №1578 про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України (щодо податкової реформи). За законодавчу ініціативу проголосувало 250 народних депутатів. Згідно з озвученими прем'єр-міністром України Арсенієм Яценюком поправкам, податок вводиться на бензинові та дизельні авто з об'ємом двигуна понад 3 тис. Куб. см (раніше передбачалося справлянні податку з дизельним двигуном понад 2,5 тис. куб. см і бензиновим більше 3 тис. куб см).

"Вводиться податок на бензинові та дизельні автомобілі об'єм двигуна понад 3 тис. Куб. См віком до 5 років за ставкою 25 тис. Грн. На рік", - повідомив Арсеній Яценюк.

Раніше Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів, аналізуючи пропозицію уряду про стягування податку з розкішних авто в розмірі 25 тис., Підкреслила - на сьогодні більшість преміальних виробників вже давно робить ставку не на об'єм циліндрів, а на ефективність двигуна.

"Ми проаналізували існуючі на ринку моделі преміальних авто вартістю далеко за EUR50 тис., Які абсолютно легко обходять це оподаткування, тому що двигун у них - не більше 3000 куб. См, проте вони залишаються швидкими, комфортними і випереджають багатолітрових конкурентів", - наголошується в листі.

Як приклад наводилися автомобілі Audi Q7, Audi A7 і А8, BMW 7-серії, BMW X6, Cadillac SRX, Mercedes-Benz ML Porsche Cayenne, Porsche Panamera, Range Rover Sport, двигуни яких не перевищують 3 л.

У той же час, як відзначає на своїй сторінці в Facebook перший віце-президент "ВіДі Груп" Артем Ткаченко, під обкладання налогомпопадают такі "нерозкішні" авто, як SsangYong Rexton, Mitsubishi L200, Nissan NP300.

"Законопроект повністю звільняє від обкладення транспортним збором предметів розкоші: літаків, вертольотів, яхт, які не є підакцизними товарами", - стверджують імпортери.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі